דיגיטל וטק

ארמיס זמינה כעת לרכישה ב-AWS Marketplace של אמזון

הזמינות המידית מרחיבה את טווח ההפצה של ארמיס ללקוחות AWS Marketplace הזקוקים לפתרון אבטחת הסייבר של החברה
מערכת ice | 
יבגני דיברוב, מנכ"ל וממייסדי חברת הסייבר ארמיס (צילום ארמיס, freepik)
ארמיס, החברה המובילה במיפוי ובאבטחת נכסים, הכריזה היום כי מעתה תהיה זמינה ב-AWS Marketplace, קטלוג דיגיטלי המציע אלפי תוכנות של ספקי תוכנה עצמאיים ומקל על האיתור, הבחינה, הקנייה וההפצה של תוכנות הפועלת על שירותי האינטרנט של אמזון (AWS). הזמינות המידית מרחיבה את טווח ההפצה של ארמיס ללקוחות AWS Marketplace הזקוקים לפתרון אבטחת הסייבר של החברה.
"ארגונים מסוימים מעדיפים שיטות קנייה מסורתיות, אבל אחרים רוצים לפשט את החוויה שהם מעניקים באמצעות פלטפורמת מסחר מוכרת ואמינה", אומר אד בארי, סגן הנשיא לשיתופי פעולה אסטרטגיים בארמיס. "זוהי הזדמנות ענקית ללקוחות שמעדיפים לבצע עסקאות ב-AWS Marketplace, מפני שאנחנו מסייעים להם להיות יעילים יותר, מפשטים את תהליכי המשא ומתן והקנייה, ומאפשרים להם לנצל את התקציבים שלהם במלואם. אנחנו נרגשים לשתף את החדשות הללו ואת היתרונות שהמהלך מספק ללקוחותינו, ואנחנו גאים להיות זמינים ב-AWS Marketplace".
 
פלטפורמת Asset Intelligence של ארמיס מספקת מיפוי ואבטחה של כל סוגי הנכסים - כולל IT, IoT, OT, IoMT, נכסי ענן ו-IoT סלולרי - מנוהלים ולא מנוהלים. בתור פלטפורמת תכנה כשירות (SaaS) ללא סוכן, פלטפורמת ארמיס משתלבת בצורה חלקה עם מנגנוני אבטחה ו-IT קיימים כדי לספק במהירות את המודיעין הנדרש לשיפור האבטחה של הארגון, מבלי לשבש מבצעים או תהליכי עבודה קיימים. ארמיס מסייעת ללקוחות להתגונן מפני סכנות תפעוליות ואיומי סייבר בלתי צפויים, להגביר את היעילות, למקסם את השימוש במשאבים, ולחקור חדשנות טכנולוגית בביטחון כדי להרחיב את העסק שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה