דיגיטל וטק

הפלטפורמה של ארמיס זמינה כעת ב-Google Cloud Marketplace

לקוחות ארמיס יוכלו להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם בצורה מאובטחת על ידי אימוץ של פתרונות בקנה מידה גדול יותר ופישוט של תהליך הרכש הכולל של Armis באמצעות Google Cloud Marketplace
מערכת ice | 
צילום ארמיס
Armis החברה המובילה לנראות ואבטחה של נכסים, הודיעה היום כי מעתה תהיה זמינה ב- Google Cloud Marketplace. מערכת יחסים זו תאפשר ללקוחות ארמיס להגביר את ההאצה של הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם בצורה מאובטחת על ידי אימוץ של פתרונות בקנה מידה גדול יותר, ניצול של הוצאות מחויבות, איחוד של רכישות ופישוט של תהליך הרכש הכולל של ארמיס באמצעות Google Cloud Marketplace.
לפי מחקר של גולדמן זקס, מנהלי מערכות המידע (CIOs) מצפים כי התקציבים הטכנולוגיים שלהם יצמחו בכ- 4.5% עד סוף השנה הזאת, גידול ניכר מעבר לממוצע של 4.1% צמיחה ב-10 השנים האחרונות. הסעיפים המובילים בגידול ההוצאות הינם מחשוב בענן, אבטחת סייבר, טרנספורמציה דיגיטלית ועדכוני תוכנה בסדרי העדיפויות של ה-CIOs. Google Cloud Marketplace מאפשר למשתמשים לפרוס חבילות תוכנה במהירות עבור משתמשים בסביבת Google Cloud, ללא צורך בהתאמת תצורה ידנית.
 
פלטפורמת ה-Armis Asset Intelligence היא פלטפורמת מודיעין נכסים חדשנית המספקת נראות נכסים אחודה ואבטחה מעולה לרוחבם של כל סוגי הנכסים, כולל נכסי IT, IoT, OT, IoMT, ענן ו-IoT סלולרי – הן נכסים מנוהלים והן נכסים לא מנוהלים. הפלטפורמה מסופקת כפלטפורמת SaaS ללא צורך בהתקנה של סוכן, ארמיס משתלבת בצורה חלקה עם מסדי IT ואבטחה קיימים כדי לספק במהירות את המודיעין עם ההקשר הנחוץ לשיפור עמדת האבטחה של הארגון, כל זאת מבלי לשבש פעולות קיימות או את זרימת העבודה. ארמיס מסייעת ללקוחות להגן על עצמם מפני סיכונים תפעוליים וסיכוני סייבר בלתי נראים, להגביר את היעילות, לייעל את השימוש במשאבים, ולהתחדש בבטחה עם טכנולוגיות חדשות המאפשרות להם להרחיב את העסק שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה