דיגיטל וטק

הנכסים הדיגיטליים יזכו להגנה: זה הפיתרון שינהל את החולשות

ארמיס משיקה פתרון, ראשון מסוגו בתעשייה, לניהול הוליסטי של חולשות בנכסים דיגיטליים לפי רמת הסיכון לארגון. פתרון ניהול החולשות החדש יושק בכנס RSA 2022
מערכת ice | 
בנק דיגיטלי (צילום pixabay)

ארמיס, הפלטפורמה המובילה למיפוי ואבטחת נכסים דיגיטליים, מכריזה היום (חמישי) על השקת מוצר לניהול הוליסטי של חולשות בנכסים דיגיטליים (AVM). הפתרון  הינו היחיד בשוק  היודע לנתח חולשות בכל הסוגים השונים של הנכסים הדיגיטליים, כולל IT, OT, ICS, IoMT, IloT, ענן ו-IoT סלולרי, בן אם מנוהלים או לא, ומאפשר לארגונים לתעדף מאמצי הגנה לפי רמת הסיכון שמציב כל אחד מהנכסים הללו לארגון.

הפתרון מחזק את פלטפורמת ארמיס המספקת שקיפות מלאה לנכסים הדיגיטליים של הארגון ואבטחה על משטח ההתקפה המורחב שהם יוצרים. חוסר היציבות הגיאופוליטי הנגרם בשל הפלישה הרוסית לאוקראינה, יחד עם הסיוע המתמשך של ארה"ב וברית נאט"ו למאמצי ההגנה של אוקראינה, מגבירים את הסבירות למתקפות-תגמול באמצעי סייבר נגד ארגונים בארה"ב ובמדינות נאט"ו. לפיכך, נדרשים  ארגונים להעצים את יכולתם להתמודד עם הכמות הגדלה של נקודות תורפה והאיומים הגוברים לנכסיהם הדיגיטליים.
 



אלא שהארגונים היום קורסים תחת מספר הגדל, והסוגים השונים, של הנכסים הדיגיטליים השונים המחוברים לרשתות שלהם, ומכמות החולשות החמורות המתגלות כמעט על בסיס יומי, ונאבקים לנהל הנכסים הדיגיטליים הפגיעים בקנה מידה הולך וגדל. ככל שהזמן הנדרש לניצול נקודות תורפה הולך ומתקצר, יחד עם חוסר השקיפות של משטח ההתקפה שיוצרים הנכסים הדיגיטליים, צוותי אבטחה ו-IT מתקשים יותר ויותר לטפל בחולשות במהירות הנדרשת ולספק את ההגנות הנדרשות.

יבגני דיברוב, מייסד-שותף ומנכ"ל ארמיס: "ניהול הולסיטי אפקטיבי  של חולשות דורש שקיפות מלאה של משטח ההתקה שיוצרים הנכסים הדיגיטליים של הארגון, והבנת החשיבות של כל אחד מהנכסים הללו לפעילות השוטפת של האירגון. עם Armis AVM, לקוחות יכולים לתעדף מאמצי הגנה בנכסים הדיגיטלים השונים, בהתאם לחשיבות שלהם לעסק, ולמקסם את השימוש במשאבים מוגבלים כדי למזער את החשיפה".
רק עם פתרון ניהול החולשות בנכסים (AVM) ופלטפורמת Asset Intelligence עטורת הפרסים של ארמיס, מציע ללקוחות  יכולת לנהל את כל רמות החשיפה לסיכון דרך נכסים דיגיטליים בארגון שלהם. אף חברה אחרת לא מציעה את וההקשר העשיר וניתוח הסיכונים שארמיס מספקת במיפוי נכסים, לכל נכסי הארגון.  ארמיס תציג את יכולותיה אלו ואחרות בכנס RSA, בביתן מספר 951 באולם הדרומי בסן פרנסיסקו (6-9 ביוני, 2022). פתרון ניהול חולשות הנכסים (AVM) של ארמיס הוא מודול-תוסף המתייחס למחזור החיים המלא של ניהול חולשות, מעבר לסריקת חולשות - חישוב הסיכון עבור כל נכס, כדי לעזור ללקוחות לתעדף ולנהל את מאמצי ההגנה שלהם.
פלטפורמת ה- Asset Intelligenceשל ארמיס מאפשרת לארגונים לראות ולשלוט במלוא משטח ההתקפה שיוצרים נכסי הסייבר שלהם. על ידי אספקת מיפוי מלא של הנכסים, ומעקב בזמן אמת אחר חולשות סייבר ומודיעין על איומים, כמו גם הדגשת נכסים קריטיים שיש לתעדף, ארמיס מאפשרת לארגונים להגדיר במהירות את הנכסים שעשויים להעמיד את פעילותם בסיכון, לתעדף את מאמצי ההגנה עליהם כדי לנהל טוב יותר את משטח ההתקפה שהם יוצרים, ולהפחית את רמת הסיכון הכוללת.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה