מינויים

הנכסים הדיגיטליים במוקד: אילן שטרק מונה למנכ"ל אלטשולר שחם הורייזון

חברת הבת של אלטשולר שחם, הפועלת בתחום הנכסים הדיגיטליים בשיתוף המערכת הבנקאית, מינתה את מי שהצטרף רק לפני מספר חודשים לסמנכ"ל פיתוח עסקי לתפקיד הבכיר
כפיר אדר | 
אילן שטרק (צילום יחצ)
בית ההשקעות אלטשולר שחם הודיע על מינויו של אילן שטרק (47) למנכ"ל אלטשולר שחם הורייזון. שטרק בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנים בשווקי ההון המקומיים והגלובליים, הצטרף להורייזון לפני מספר חודשים כסמנכ"ל פיתוח עסקי וקודם לאחרונה למנכ"ל החברה.
טרם הצטרפותו לקבוצת אלטשולר שחם ובין השנים 2018-2020 כיהן שטרק כסמנכ"ל מסחר ומנהל השקעות בחברת הבלוקצ'יין Orbs. לשטרק ניסיון עשיר בייעוץ לגופים מוסדיים, ניהול חדרי עסקאות, ניהול סיכונים, תפעול וניהול השקעות. שטרק מרצה בחוג לתואר שני במנהל עסקים באוניברסיטה הפתוחה ובאקדמיה לפיננסים של חברת BDO. הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול ובעל תואר שני במנהל עסקים (MBA) מהאוניברסיטה הפתוחה.
רן שחם, מנכ"ל משותף בבית ההשקעות אלטשולר שחם: "אני מברך את אילן על הצטרפותו למשפחת אלטשולר שחם ועל מינויו כמנכ"ל חברת אלטשולר שחם הורייזון. אילן מביא עמו ניסיון מגוון וארוך שנים בשוק ההון ובנכסים הדיגיטליים בפרט. שוק הקריפטו נמצא בצמיחה עולמית ואנו רואים גם בישראל התעוררות בתחום. אין לי ספק שאילן יוביל את החברה בהצלחה גדולה ובהתאם ליעדיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה