דיגיטל וטק

חברה אמריקאית תקים בורסה לנכסים דיגיטליים הכפופה לדיני האסלאם

Greenpro Capital Corp הודיעה כי תקים את הבורסה הראשונה בעולם לנכסים דיגטליים מבוססי ESG, בלבואן שבמלזיה: "מצפים למספר רב של משקיעים בינלאומיים"
מערכת ice | 
קריפטו (צילום vecteezy)
Greenpro Capital Corp, המהווה פלטפורמת בורסה דיגיטלית, הודיעה השבוע(רביעי) כי: "רשות השירותים הפיננסיים בלבואן במלזיה העניקה רישיון ל-Greenpro Capital Corp להקים ולהפעיל את הבורסה הראשונה בעולם לנכסים דיגיטליים מבוססת ESG ותואמת לחוקי השריעה".
לדברי החברה, המבוססים ניתוח שביצעה Morningstar, בשנה שעברה, שווי השוק הקריפטוגרפי זינק מ-965 מיליארד דולר עד 2.6 טריליון דולר( כיום על 2.1 טריליון דולר). זאת לצד התפתחויות בשוק המטבעות הקריפטוגרפיים, כמו נכסים דיגיטליים,  NFT, ומכשירים פיננסיים כמו הלוואות קריפטוגרפיות באמצעות טכנולוגיית בלוקצ'יין, הקוראים תיגר על מתווכים מסורתיים כמו בנקים.
 
ב-Greenpro מציינים כי לבואן שבמלזיה הוכרזה לראשונה כמרכז פיננסי בינלאומי ואזור סחר חופשי ב-1990, והקמת הרשות לשירותים פיננסיים של לבואן , כרגולטור יחיד, הובילה לכך שמספר החברות הפעילות הגיע ל-5,200 מיותר מ-125 מדינות, ביניהם בנקים ידועים כגון HSBC, DBS, Sumitomo, BNP Paribas, Goldman Sachs ועוד.
ככלל המטרות העיקריות של לבואן הן להפוך למרכז בינלאומי לשירותים פיננסים, לפתח יעדים לאומיים וסדרי עדיפויות לפיתוח של שירותים וכן לפעול כרשות הרגולציה, הפיקוח והאכיפה המרכזית בתחום.
ד"ר לי צ'ונג קואנג', מנכ"ל Greenpro Capital Corp התייחס לצעד המשמעותי ומסר: "הרקורד המוצלח שלנו בבורסה הדיגיטלית CryptoSX, מובילה אותנו לצפות שמספר רב של מנפיקים בינלאומיים ירשמו בבורסת הנכסים הדיגיטליים שלנו בתקן ESG עם התאימות לחוקי השריעה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה