קריפטו

טירוף ה-NFT: 285 מיליון דולר על 'קרקעות' בתוך שעות

עולם הנכסים הדיגיטליים לא מפסיק להפתיע ואתמול אחת מחברות ה-NFT הפופולאריות מדווחת על מכירת קרקעות וירטואלים בשווי של מאות מיליוני דולרים
מערכת ice | 
NFT (צילום freepik)
Bored Ape, החברה שמאחורי סדרת ה-NFTs גייסה מטבעות קריפטוגרפיים בשווי של כ-285 מיליון דולר על ידי מכירת אסימונים המייצגים קרקע במשחק עולם וירטואלי שלדבריה היא בונה.
לפי REUTERS, בשנה שעברה, הסטארט-אפ האמריקאי Yuga Labs יצר את Bored Ape Yacht Club NFTs, אסימונים מבוססי בלוקצ'יין המייצגים קבוצה של 10,000 קופי אדם מצוירים שנוצרו על ידי מחשב.
כשאסימונים שאינם ניתנים לניתוק (NFT) - נכסי קריפטו המייצגים קבצים דיגיטליים כמו תמונות, וידאו או פריטים במשחק מקוון - התפוצצו בפופולריות, מחירי Bored Ape זינקו והגיעו למאות אלפי דולרים כל אחד.
הם הפכו לאחד ממותגי ה-NFT הבולטים ביותר, כאשר Apes נמכר בבתי מכירות פומביות מובילים בבעלות ידוענים כולל פריס הילטון ומדונה. כעת, Yuga Labs - שגייסה 450 מיליון דולר במרץ בסבב גיוס בראשות אנדרסין הורוביץ - שמה את הכוונת על מה שמכונה "מטאוורס"
 
במכירה מקוונת ב-30 באפריל, Yuga Labs מכרה NFTs בשם "Otherdeeds", שלדבריה ניתן להחליף אותם כחלקות אדמה וירטואליות בסביבה מקוונת עתידית בנושא משועמם Ape בשם "Otherside".
ניתן היה לקנות את ה-"Otherdeeds" רק באמצעות המטבע הקריפטו המשויך לפרויקט, הנקרא ApeCoin, שהושק במרץ.
היו 55,000 פריטים למכירה, במחיר של 305 ApeCoin כל אחד, והחברה כתבה בטוויטר שאלו אזלו. המכירה מצביעה על המשך הביקוש הגבוה לנכסי קריפטו ספקולטיביים בעלי סיכון גבוה הקשורים לעולמות וירטואליים מקוונים. NFTs הם ברובם לא מוסדרים, ודיווחים על הונאות, זיופים ומניפולציות בשוק הם נפוצים.
בעוד שרבים מבולבלים מהרעיון לשלם כסף אמיתי עבור קרקע שאינה קיימת פיזית, כמה NFTs של קרקע וירטואלית כבר הביאו מיליוני דולרים.
 
The Otherside metaverse תהיה סביבת משחקים מרובה שחקנים, לפי אתר האינטרנט שלו, שאומר שהוא נמצא כעת בפיתוח. Yuga Labs סירבו לומר כמה אנשים עובדים על בניית Otherside או מתי היא תושק.
מכירת Otherdeeds של Yuga Labs מגיעה זמן קצר לאחר שחשבון האינסטגרם הרשמי של Bored Ape Yacht Club נפרץ ופורסם קישור דיוג, המאפשר לרמאים לגנוב NFTs של קורבנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה