דיגיטל וטק

היום: עובדי ההייטק מצטרפים למחאה נגד הממשלה בסדרת הפגנות

הבוקר בין 11:00 ל-12:00: סדרת הפגנות של עובדי ההייטק בתל אביב והרצליה כנגד הרפורמה המשפטית, תחת הכותרת "אין דמוקרטיה, אין הייטק"
מערכת ice |  2
מחאה נגד הרפורמה המשפטית של הליכוד (צילום shutterstock, פלאש 90/ גילי יערי)
עולם ההיי טק הישראלי מצטרף למחאה הגוברת נגד הרפורמה המשפטית של שר המשפטים יריב לוין. היום (שלישי) בין השעות 11:00 ל-12:00 יפגינו עובדי ההייטק בשלושה מיקומים שונים: מתחם שרונה בתל אביב, רחוב רוטשילד 1 בתל אביב, ורחוב אבא אבן בהרצליה פיתוח
בימים האחרונים הצטרפו חברות הייטק רבות למאבק והחליטו לאפשר לעובדיהן להשתתף במחאה, תחת הכותרת: 'אין דמוקרטיה, אין היי טק'. ממטה העובדים נמסר: "זו הפעם הראשונה שההייטק יורד מהגדר. ביום ג' בין 11:00 ל-12:00, נקיים הפגנה של תעשיית ההייטק, בעד ישראל דמוקרטית ובית משפט עצמאי, החיוניים להמשך שגשוג התעשייה שלנו, כלכלת המדינה שאנחנו אוהבים ובטחונה. כי בלי דמוקרטיה אין היי טק. אנחנו לא מוותרים על הדמוקרטיה הישראלית, זו הסיבה שאנחנו חיים ועובדים כאן. וביום שלישי אנחנו מתכוונים להילחם עליה".
בין החברות שהודיעו על הצטרפות למאבק: נטורל אינטלג'נס, רדיס, למונייד, INX,Hello heart Wiz של אסף רפפורט, Cheq, אקטיב אימפלימנטס, אלגו סק Forter, cheetah technologies , האניבוק , Meat. The End , Luminescent, Piggy , Clew medical ועוד.
קודם לכן פנו יוזמי המחאה לראש הממשלה במכתב והזהירו כי הפורמה תוביל לפגיעה בכלכלה הישראלית ותבריח משקיעים מארה"ב ומאירופה. "כאזרחים, אנו מכבדים את תוצאות הבחירות האחרונות המשקפות את רצונו של העם ומאמינים שאתה כראש הממשלה תפעל לטובת כלל אזרחי ישראל. עם זאת, פגישה במעמדו של בית המשפט, כמו גם פגיעה בזכויות מיעוטים על רקע דת, גזע, מין או נטייה מינית – יהוו איום קיומי ממשי על תעשיית ההייטק המפוארת שנבנתה בישראל בעמל רב, במשך שלושת העשורים האחרונים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ההיטק יושב על בועה
    שלמה 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיטורים המונים בהייטק וקיצוצי שכר ההיטק יושב על בועה ו אתזה מבינים גם הבבונים שעובדים בענף הלז אז מה הם מנסים לעשות למכור לנו שהם הולכים הביתה בגלל זה שאנשים יפסיקו להשקיע בישראל בגלל שנפסיק את הדיקטטורה של הבבונים הגזעניים עכשיו ההיטק לא תורם ליברה הישראלית ההיטק רק מגביר פערים בחברה הישראלית הוא לא עוזר לאף אחד ושלא יאיימו על אף איד מי שלא נח לו מוזמן לעזוב את המדינה כי אנחנו בימין באנו לכסח לכם את הצורה חד וחלק לא סופרים אתכם ולא את ההפגנות של ה50 מיליון אנשים שלכם (אם מנפחים אז למה 100 אלף כבר 50 מליון גם לא מבין את הפראייר שיוצא להפגנה הרי גם אם הוא לא יהיה התקשורת תדווח שהיה 100000 אם היה יותר מ10 אלף כל מפגין י שיבוא אלי יקבל ממני דולר
    סגור
  • 1.
    מחאת הייטק, מי שישמע. ממש ספין על ספין. (ל"ת)
    אין על מניפולציות 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור