דיגיטל וטק

גאווה: הסטארטאפ הישראלי על הבורג' חאליפה באליפות העולם לסייבר

לראשונה בעולם התקיימה בדובאי אליפות העולם בסייבר לאומות בשיתוף הממשל האמירתי, עם חברת CyTaka הישראלית. בסיום הוקרן על המגדל הגבוה בעולם סרטון הממחיש את שיתוף הפעולה בין החברה לבין איחוד האמירויות
מערכת ice | 
דורון אמיר וראש הסייבר האמירתי (צילום יוסי אלוני)
לראשונה ובצעד נדיר של הממשל האמירתי הוקרן סרטון משותף של CyTaka ביחד עם מערך הסייבר של האמירויות Cyber security council, UAE על מגדל הבורג' חאליפה בדובאי.
הסרטון הוקרן במסגרת אליפות העולם בסייבר לאומות Cyber Nations Championship שהתקיימה ב 22-24 לינואר בהובלת יזם "הטובים לסייבר" דורון אמיר. בתחרות לקחו חלק 100 האקרים מ-24 אומות.
 
באירוע לקחו חלק בכירי מערכת הביטחון והסייבר בישראל: ראש המוסד לשעבר דני יתום; יגאל אונא, ר' מערך הסייבר לשעבר; יאיר (רולי) שגיא, ס' ראש השב"כ לשעבר; ויטאלי פרילוג, בכיר לשעבר באינטרפול וחבר בוועדה המייעצת לסייטאקה; אמיר חייק, שגריר ישראל באמירויות; לירון זסלנסקי, הקונסולית הכללית בדובאי ועוד.
על במה אחת התאחדו אנשי סייבר והאקרים מובילים ממדינות כמו מלזיה, לבנון, סוריה, פקיסטן, דובאי, ישראל, איחוד האמירויות ועוד. ההאקרים התמודדו עם אתגרי סייבר מהמתקדמים בעולם בתחרות מותחת, בנושא מתקפות סייבר בתחומי הכופרה לבתי חולים, בנקאות ופיננסים, מכוניות אוטונומיות ועולם התעופה.
התחרות החלה באפליקציית סייטאקה שם החלו השלבים הראשוניים ובין 100 המתחרים היה צח פחימה הישראלי, שזכה באליפות הסייבר לצפון של סייטאקה שהתקיימה בקרית שמונה ובאליפות ישראל שהתקיימה בתל אביב.
במקום הראשון בסך 100,000$ זכה סאם לי ממלזיה, העובד כמהנדס אבטחה באמאזון.
במקום השני זכה בסך 10,000$  סאג'ין קמאט מהודו.
במקום השלישי זכה בסך 5,000$  עבדולוואהב אל גמחי מאיחוד האמירויות.
 
הזוכים בעשרת המקומות הראשונים הבטיחו את מקומם בגמר אליפות העולם לסייבר שתיערך בחודש מרץ בדובאי, בוועידת הסייבר השנתית GISEC Global, שם יוכרז אלוף הסייבר העולמי שיזכה בפרס על סך מיליון דולר.
בסיום האירוע התרחש מופע אורקולי עת הוקרן על מגדל הבורג' חאליפה, הבניין הגבוה בעולם, סרטון הממחיש את שיתוף הפעולה הנדיר בין סייטאקה לבין איחוד האמירויות. 
סייטאקה הינה חברת סייבר יוניקורן ישראלית המקדמת סייבר חיובי וכבר קיימה אליפויות סייבר בניו יורק, דובאי, שדה בוקר, קרית אתא, קרית שמונה ועוד.
דורון אמיר, מנכ"ל סייטאקה ויזם "הטובים לסייבר", מוביל אליפויות סייבר בכל רחבי העולם ומקדם את החזון שלו להנחלת ערכי חינוך לסייבר וקידום טכנולוגיה וחדשנות בקרב אוכלוסיות מגוונות בארץ ובעולם.
 
"שיתוף הפעולה עם הממשל האמירתי UAE הוא מימוש של הסכמי אברהם והבעת אמון, תמיכה וחזון משותף של סייבר חיובי כנגד כלל האיומים בתחום", אמר אמיר. "גיוס של כלל ההאקרים בכל רחבי העולם בצירוף של מתכנתי סייבר העוזרים להעצים את כוח האדם בתחום הסייבר והאבטחה, מאפשרים לנו יחד להעלות בעיות אבטחה ושיפורי הגנה על ידי השתתפות באליפויות הסייבר מעל במה בינלאומית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה