דיגיטל וטק

150 בני נוער יהודים וערבים מפתחים סטרטאפים לטובת האנושות

יוזמה של "יוניסטרים", "טבע" ו"נגישות ישראל" מפגישה אחת לשבוע בני נוער ישראלים, יהודים וערבים, עם וללא מוגבלויות – וביחד הם מפתחים חברות סטארט-אפ העוסקות בעולמות הפארמה והביוטק
מערכת ice | 
המפגש בבית הגלגלים בהרצליה (צילום אלעד מלכה)
עמותת יוניסטרים בשיתוף חברת טבע ועמותת נגישות ישראל משיקות את השנה השלישית של "ביוטק הדור הבא 3.0" - מרעיונות בעולם הפארמה והביוטק לחברות סטארט-אפ המיועדת לנוער הישראלי על כל גווניו.
בשנתה השלישית של התוכנית, בנות ובני נוער ישראלים, יהודים וערבים, עם וללא מוגבלויות, יפתחו יחד חברות סטארט-אפ העוסקות בעולמות הפארמה והביוטק – והפעם בדגש על נגישות לתרופות.
באירוע הפתיחה שהתקיים אמש (רביעי) התכנסו בנות ובני נוער למפגש ב'בית הגלגלים' בהרצליה, בהשתתפות: ד"ר ערן הררי, מנהל המו"פ הייחודי הגלובאלי בטבע, מנכ"לית יוניסטרים יפעת בכור ופרופ' דוד מרגל המנהל הרפואי של בית חולים רפאל.
 
לתוכנית גוייסו מנטורים מהשורה הראשונה שילוו את בנות ובני הנוער בתהליך: הרב שי פירון, נשיא תנועת פנימה ושר החינוך לשעבר, פרופ' סיגל סדצקי, לשעבר ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, בית הספר לרפואה אוניברסיטת ת"א.
במסגרת התוכנית כ-150 בנות ובני נוער נפגשים אחת לשבוע במטרה להקים חברות סטארט-אפ, החל משלב הרעיון ועד לפיתוח מודל. אנשי עסקים בכירים מתחומים שונים, בהם מנהלים ועובדי טבע, מתנדבי עמותת נגישות ישראל וחברי הקהילה העסקית של עמותת יוניסטרים, מלווים בהתנדבות את הנערות והנערים במסעם לרכישת הידע והכלים להצלחה ולהשתלבות בעמדות בכירות בעולם העסקים והיזמות, בדגש על עולמות הבריאות והנגישות לתרופות. 
ד"ר ערן הררי, מנהל המו"פ הייחודי הגלובאלי בטבע: "נגישות לטיפולים ולתרופות איכותיות, מתקדמות ובנות-השגה לכמה שיותר מטופלים, היא אחד מהאתגרים הגדולים של ימינו, ואף עומדת בליבת האסטרטגיה של טבע, שייעודה לשפר את חיי המטופלים, בריאותם ואיכות חייהם. אנו מאמינים שהקבוצות המגוונות והחוויות האישיות הייחודיות של משתתפי התוכנית, כל אחד ואחת מסביבה ומרקע שונה, יוכלו לתרום רבות למציאת כיוונים ורעיונות חדשניים ויצירתיים לקידום פתרון בתחום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה