דיגיטל וטק

רוצים וי בטוויטר? זה עומד לעלות 1,000 דולר לחלקכם

טוויטר מבקשת מארגונים לשלם 1,000 דולר לחודש, בתוספת 50 דולר נוספים מדי חודש עבור כל חשבון משנה קשור, כדי לשמור על תגי האימות הזהב של סימני הביקורת שהציגה החברה בדצמבר, והחליפו את סימני הביקורת הכחולים לעסקים.
מערכת ice | 
טוויטר (צילום shutterstock)
טוויטר של אילון מאסק זקוק למזומן ועכשיו המגה-מיליארדר רוצה שחברות ומותגים יחלקו מעל 1,000 דולר מדי חודש כדי לקבל סימני ביקורת מאומתים ברשת החברתית שלו. מעתה, טוויטר מבקשת מארגונים לשלם 1,000 דולר לחודש, בתוספת 50 דולר נוספים מדי חודש עבור כל חשבון משנה קשור, כדי לשמור על תגי האימות הזהב של סימני הביקורת שהציגה החברה בדצמבר, והחליפו את סימני הביקורת הכחולים לעסקים.
נציגי טוויטר לא הגיבו לבקשת תגובה. התמחור החדש לסטטוס סימן זהב נופל תחת השירות החדש של Twitter Blue for Business, שהוא "דרך חדשה לעסקים ולשותפים שלהם לאמת ולהבדיל את עצמם בטוויטר", הודיעה החברה בדצמבר. תחת החשבון הראשי שלהם, לקוחות טוויטר בלו לעסקים יכולים לקשר אנשים, עסקים, מותגים קשורים - ואפילו "דמויות קולנוע" - אשר יקבלו תג קטן של תמונת הפרופיל של חברת האם שלהם ליד סימן הביקורת הכחול או הזהב שלהם. . טוויטר הציגה גם תמונות פרופיל מרובעות חדשות לחברות ומותגים, והיא החילה סימני ביקורת אפורים על חשבונות ממשלתיים.
 
מאסק אמר כי במהלך החודשים הקרובים, טוויטר תפסיק את כל סימני הביקורת המאומתים מדור קודם, כך שבסופו של דבר רק לקוחות פרטיים וארגוניים משלמים יקבלו סטטוס מאומת. "הדרך שבה חולקו הייתה מושחתת וחסרת היגיון", צייץ בטוויטר ב-12 בדצמבר.
בסגירת ההשתלטות של 44 מיליארד דולר על טוויטר, מאסק צבר חובות של כ-12.5 מיליארד דולר ורוצה להגדיל את הכנסות המנויים כדי לעמוד בהתחייבויות הללו (על רקע ירידה של 80% במספר העובדים של טוויטר). מפרסמים רבים עצרו את ההוצאות שלהם בטוויטר בעקבות ההשתלטות הכאוטית של מאסק בסוף אוקטובר. בחודש שעבר, בתקווה להחזיר משווקים שברחו מהפלטפורמה, הודיעה טוויטר על שותפויות עם שני ספקי ניתוח בטיחות מותגים, והבטיחה כלים חדשים להבטיח שציוצים סמוכים לא יהיו פוגעניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה