דיגיטל וטק
שופרסל גורמת לכעס אצל הלקוחות: איך נעלם להם הכסף?
ענקית הקמעונאות שופרסל הודיעה לפני כחודש לקהל לקוחותיה כי לאור עדכון שקיבלה הרשת מחברת התשלומים Hyp (קרדיט גארד לשעבר) שמספקת שירותי תשלום לשופרסל ובתי עסק נוספים, בשל תקלה ארצית שקרתה אצלם, נרשמו חיובים עתידיים כפולים בגין אותה עסקה לחלק מלקוחות שופרסל אונליין והשירותים הדיגיטליים, כך נודע ל-ice לראשונה.
תשובת שופרסל הייתה: "אני מודה לך על ההמתנה, לאחר בדיקה נכנסת למינוס מטבעות מה-13.9.22 בשל תקלה מערכתית שאפשרה למספר לקוחות לבצע המרה של מטבעות מעבר לסכום שהיה ברשותם. שופרסל לא מחייבת את הלקוח להחזיר את הכסף, ולכן המטבעות נכנסות למינוס של ההפרש".
עוד ב-
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.בקיצור הוא רצהאממ 04/2023/06הגב לתגובה זו0 0לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.. לרקוד על שתי החתונות.. כנראה חייבו אותו כפול בגלל התקלה. אחר כך החזירו לו את הכסף, אבל לא לקחו בחזרה את המטבעות שצבר כתוצאה מהחיוב הכפול. אז הוא מיהר להשתמש בהן ככסף. אומנם שופרסל לא כאלה צדיקים אבל עלו עליך אז אל תצא פאתט.. וגם על מי חשבת שאתה בא על שופרסל ??סגור
-
3.החלפת "מטבעות"בשופרסלאילה 04/2023/06הגב לתגובה זו1 0מסכימה לכל מילה של לקוח שופרסל.בחשבוני הסיכויים בגין המטבעות פשוט נעלמים גם כאשר גובה הקניה מצדיק החזר.סגור
-
2.מה נסגר עם סופרסל כל חודש משהו חדש אז חייבו את הכרטיס אמור 04/2023/05הגב לתגובה זו4 0אני מפסיקה לקנות אצלם יותר מידיי טעויות גם המשלוחים תמיד חסר מוצרים מאכזבסגור
-
1.גם ככה הם רוצחים במחירים אני לא מבין איך כל סופר יותר ז (ל"ת)משה 04/2023/05הגב לתגובה זו4 0סגור



