דיגיטל וטק

וואטסאפ בשינוי דרמטי: זה המהלך המסקרן שמגיע

בפצצה של ממש שהטיל מארק צוקרברג מנכ"ל ומייסד מטא, הוא הודיע אמש כי וואטסאפ תאפשר כבר עכשיו למשתמשים בברזיל לשלם לעסקים מקומיים - בתוך האפליקציה
מערכת ice |  1
וואטסאפ (צילום shutterstock)
השינוי הכי גדול בוואטסאפ, התחיל. בעוד הנוהג לשלם באמצעות אפליקציות תשלומים כמו ביט ופייבוקס צוברות תאוצה, נראה שבקרוב תעלה למגרש שחקנית חדשה שכולנו מכירים. בפצצה של ממש שהטיל מארק צוקרברג מנכ"ל ומייסד מטא, הוא הודיע אמש (שלישי) כי וואטסאפ תאפשר כבר עכשיו למשתמשים בברזיל לשלם לעסקים מקומיים מהאפליקציה עצמה.
החברה מסרה בהודעה לכלל המשתמשים במדינה כי: "חוויית התשלום הפשוטה והמאובטחת תשנה את כללי המשחק עבור אנשים ועסקים קטנים המעוניינים לקנות ולמכור בוואטסאפ".
 
הוסבר כי ניתן לעשות זאת מבלי צורך להיכנס לאתר אינטרנט, לפתוח אפליקציה אחרת או לשלם באופן אישי: "אנו משיקים את הפיצ'ר היום למספר קטן של עסקים, ויהיה זמין לכלל המשתמשים בחודשים הקרובים".
בברזיל ניתן היה להעביר מאדם לאדם תשלום דרך וואטסאפ Pay, אך בגלל מגבלות רגולטוריות, מטא לא הצליחה להפעיל את אפשרות התשלום בבתי עסק. עתה לאחר שהוסר החשש לפגיעה בתחרות, הפיצ'ר החדש זמין לכולם וניתן לעשות בו שימוש לראשונה אחרי שלוש שנות בדיקה, תשלום גם בבתי עסק. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מטא חברה פח בלי שירות לקוחות
    אסור לסמך על מטא 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני נשאר עם ביט והחלופות מטא חברה פח בלי שירות לקוחות לא שמים על לקוחות מבאס שקנו את וואטסאפ הנחשים האלה
    סגור