דיגיטל וטק

וואטסאפ בשדרוג שיקל עליכם: זה השינוי שיחסוך הרבה זמן

תכונה חדשה יצאה למשתמשי הבטא במכשירי האנדרואיד, שמאפשרת למשתמשים להוסיף ולערוך אנשי קשר, גם בלי לצאת מהאפליקציה כדי לשמור את המספר בזכרון הטלפון
מערכת ice |  2
וואטסאפ (צילום unsplash)
גל העדכונים של אפליקציית ההודעות הפופולארית בעולם, וואטאסאפ נמשך עם שידרוג נוסף, כאשר עתה מוצגת תכונה חדשה למשתמשי הבטא במכשירי האנדרואיד, שמאפשרת למשתמשים להוסיף ולערוך אנשי קשר, גם בלי לצאת מהאפליקציה כדי לשמור את המספר בזכרון הטלפון.
בשלב זה, עוד טרם השדרוג יצא לכל המכשירים, במקרה בו אתם מתכתבים עם אדם שלא שמור באנשי הקשר שלכם, תצטרכו לצאת מוואטסאפ אל "אנשי הקשר" של המכשיר שלכם כדי לשמור אותו.
 
על פי דיווח חדש של אתר wabetainfo המעדכן בכל השינויים של האפליקציה, בודקי בטא באנדרואיד יכולים כעת להוסיף אנשי קשר חדשים, בין אם למכשיר או לחשבון הגוגל שלהם, ובנוסף אך לערוך אנשי קשר קיימים, מבלי לעזוב את וואטסאפ ולעשות את השינויים כשהם באפליקציה
במקביל, אתר wabetainfo התייחס לתכונת הניוזלטרים, שתהיה זמינה בקרוב, באחד העדכונים העתידיים של האפליקציה. תכונה זו עדיין בפיתוח, ושמה שונה בינתיים ל"ערוצים" (Channels). בשלב זה, עדיין השדרוג לא יוצא, אך כשהדבר יקרה הוא יהיה זמין בתוך לשונית הסטטוס, שתיקרא "עדכונים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה ניש
    מה ניש 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה נשמע
    סגור
  • 1.
    תכונה נוספת שחסרה
    יעקב 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ווטסאם משדרגת ומשתכללת אבל חסרה תכונה אחת שכל נסיונותי להעלות בפני החברה עלו בתוהו : כאשר אני רוצה לחסום משתמש אחד או יותר בתוך קבוצה , בלתי אפשרי . המשתמש מזבל וקשה לברור את המוץ מהתבן וכך מאבדים הודעות חשובות . אני מעוניין לחסום את המשתמש הזה ולא רוצה לראות את ההודעות שלו בקבוצה . תודה לכל המשיבים.
    סגור