דיגיטל וטק

וואטסאפ בעדכון שיציל אתכם: סוף להיעלמות ההודעות החשובות?

וואטסאפ עובדת על פיתוח חדש, בו תשיק תכונה כדי למנוע מהודעות להיעלם והיא כבר זמינה עבור כמה בודקי בטא. איך זה יעבוד?
מערכת ice |  1
וואטסאפ (צילום pixabay)
העדכון שכולכם חיכיתם לו? בעוד וואטסאפ מוציאה עוד עדכון לאפליקציה בו  תתבצע הסתרת צ'אטים ספציפיים בעזרת טביעת אצבע או קוד של המשתמש, כעת נודע שהיא עובדת על פיתוח חדש, בו תשיק תכונה כדי למנוע מהודעות להיעלם והיא כבר זמינה עבור כמה בודקי בטא.
עם תכונה זו, ניתן למנוע היעלמות של הודעות מסוימות, וזה שימושי למקרה שתשלחו הודעה חשובה ואינכם רוצים לאבד אותה. למרבה הצער, נראה שהרבה משתמשים לא הצליחו למנוע מההודעות להיעלם גם אם הקטע היה גלוי במידע בצ'אט מכיוון שפעולת השמירה הייתה חסרה, כפי שהוכרז במאמר על עדכון הבטא של WhatsApp לאנדרואיד 2.23.8.3. לבסוף, הודות לעדכון הבטא האחרון של WhatsApp עבור iOS 23.7.0.72, ייתכן שכמה בודקי בטא יוכלו לקבל את התכונה הזו.
 
הודות לעדכון החדש, ניתן למנוע היעלמות של הודעה על ידי בחירה בפעולת "שמור", וכל אחד יכול למנוע מההודעה להיעלם, אפילו שלך. אם מישהו רוצה להעלים שוב הודעה נעלמת, הוא צריך לבחור בפעולה "אל תשמור", וההודעה תיעלם. מכיוון שאנשים עדיין בשליטה על ההודעות הנעלמות שלהם, לא ניתן יהיה למנוע מהודעה להיעלם למקרה שהיא כבר לא נשמרה.
ייתכנו מצבים שבהם אנשים בשיחה לא ירצו שהודעה נעלמת תיעלם, כמו למשל לעיון עתידי. במקרים כאלה, היכולת למנוע מההודעה להיעלם מספקת תחושה של שליטה בתקשורת, ומאפשרת לכל אחד לגשת ולעיין בהודעה כשנוח לו בתוך הסעיף "הודעות שמורות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תורידו את הודעה נמחקה
    רפאל 04/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תורידו את הודעת ההודעה נמחקה מהנמען זה סתם יוצר חשדנות אצל מקבל ההודעה שנמחקה.
    סגור