דיגיטל וטק

וואטסאפ בשדרוג שיציל אתכם? זה מה שיקרה להודעות הפרטיות שלכם

השיחות שתבחרו להסתיר בפני זרים יישארו נעולות, ורק טביעת האצבע או הקוד שתזינו יוכלו לפתוח את המוסתר. טרם התברר האם השיחות החסויות יקבלו לשונית משל עצמן בתור שיחות פרטיות או שיישארו כפי שהן נראות כרגע
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום vecteezy)
העדכון שכולנו חיכינו לו? וואטסאפ מוציאה עוד עדכון לאפליקציה כשהפעם הפרטיות שלנו נמצאת במרכז. לצד העבודה על הודעות קוליות חד פעמיות שיוכלו להילחם בהעברת הודעות לגורם שלישי, ב-wabetainfo, מעדכנים כי המהנדסים של אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם עומלים על הסתרת צ'אטים ספציפיים בעזרת טביעת אצבע או קוד של המשתמש. 
בגרסת הבטא למשתמשי אנדרואיד כבר נעשה הניסיון עם השדרוג החדש. הרעיון מאחורי הסתרת צ'אט מסוים הוא כמובן למנוע גישה מזרים בעת שהטלפון שלכם ברשותם או בהישג ידם, או מזרים שעוברים ליד עמדת המחשב שלכם בה האפליקציה פתוחה והם מבקשים לפתוח את אותה שיחה חסויה.
 
על פי צילום המסך שהוצג באתר, אותן שיחות שתבחרו להסתיר מפני זרים יישארו נעולות, ורק טביעת האצבע או הקוד שתזינו יוכלו לפתוח את המוסתר. טרם התברר אם השיחות החסויות יקבלו לשונית משל עצמן בתור שיחות פרטיות או שיישארו כפי שהן נראות כרגע.  
עוד פורסם כי האופציה לנעילת השיחות עדיין נמצאת בפיתוח, וכי היא צפויה להגיע בעדכון עתידי למשתמשי אנדרואיד. אם יימצא כי היא מוצלחת, אז כפי שהורגלנו עד כה גם בעתיד שאר המשתמשים יזכו בשדרוג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה