דיגיטל וטק

וואטסאפ משחררת עדכון שכולם חיכו לו: מה תרוויחו מזה?

בעדכון ששוחרר בינתיים לקבוצת הבטא, שם השולח מקבל עדיפות רבה יותר על פני מספר הטלפון בצ'אטים קבוצתיים. במהלך הזה תבוצע החלפת המיקום של מספרי טלפון ושמות השולחים בתוך בועת ההודעות על מנת להקל על המשתמשים לזהות משתתפי קבוצה לא ידועים.
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום shutterstock)
WhatsApp חשפה לאחרונה עדכון חדש דרך תוכנית הבטא של TestFlight, שבו שם השולח מחליף את מספר הטלפון ברשימת הצ'אט כאשר אתה מקבל הודעה מאיש קשר לא ידוע בצ'אט קבוצתי, עבור כמה בודקי בטא.
מדובר בתכונה חדשה שבה שם השולח מקבל עדיפות רבה יותר על פני מספר הטלפון בצ'אטים קבוצתיים. במהלך הזה תבוצע החלפת המיקום של מספרי טלפון ושמות השולחים בתוך בועת ההודעות על מנת להקל על המשתמשים לזהות משתתפי קבוצה לא ידועים.
 
בנוסף, תכונה זו שוחררה בשקט למשתמשים לאחר התקנת עדכון WhatsApp עבור iOS 23.1.75. שיפור לתכונה זו זמין כעת לאחר התקנת עדכון הבטא האחרון של WhatsApp עבור iOS 23.5.0.73 מאפליקציית TestFlight על ידי הצגת שינויים ברשימת הצ'אטים:
תכונה זו מקלה על הנמען להבין מיהו איש הקשר הלא ידוע מבלי לשמור את המספר כאיש קשר חדש. אנחנו חושבים שזה ממש שימושי בצ'אטים קבוצתיים גדולים שבהם יכול להיות קשה לעקוב אחר מי זה מי, בנוסף לתכונה שמוסיפה סמלי פרופיל בצ'אטים קבוצתיים.
יש לשים לב שהעדכון לא אומר שמספר הטלפון מוסתר עבור חברי הקבוצה שכן עדיין ניתן לקבל את מספר הטלפון על ידי פתיחת פרטי הצ'אט שלהם. תכונה המסווה את מספר הטלפון עשויה להיות זמינה עבור אותן קבוצות המקושרות לקהילה ועבור חשבונות עסקיים מסוימים, בעתיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה