דיגיטל וטק

סטארט-אפ ניישן: חברה ישראלית נכנסה לרשימה יוקרתית של פורבס

רוני זהבי, מנכ״ל הייבוב (HiBob), אמר לאחר פרסום הרשימה : ״זו גאווה גדולה להיכלל שנה שניה ברציפות ברשימת 100 חברות הענן הפרטיות הטובות בעולם
מערכת ice |  2
גביע (צילום shutterstock)
חברת הייבוב (HiBob) נבחרה שנה שניה ברציפות (שיפרה 10 מקומות ביחס לשנה שעברה) ברשימת Cloud 100 של מגזין פורבס לשנת 2023, הדירוג המוסמך ביותר של 100 חברות הענן הפרטיות המצטיינות בעולם, שאותו מפרסם מגזין פורבס מדי שנה.
רוני זהבי, מנכ״ל הייבוב, אמר לאחר פרסום הרשימה : ״זו גאווה גדולה להיכלל שנה שניה ברציפות ברשימת 100 חברות הענן הפרטיות הטובות בעולם. הבחירה בנו מגיעה בזכות העובדות והעובדים המצוינים של הייבוב ובזכות האמון הרב שאנן מקבלים מלקוחותינו המשתמשים במערכת בלמעלה מ-170 מדינות בעולם".
 
עוד הוא הוסיף: "העובדה שלמעלה מעשר חברות ישראליות נכללות ברשימת הזו מעידה על איכות ההייטק הישראלי ועל גודל הצלחתו. מדינת ישראל והייטק הישראלי נמצאים בתקופה מאתגרת מאד. ההתרחשויות בחודשים האחרונים מקשות על הענף אבל אנחנו כאן, נמשיך להילחם ולשמור על מה שנבנה בעמל רב״.
זו השנה השמינית ברציפות שרשימת Cloud 100 בוחנת את מועמדותן של מאות חברות סטארט אפ וחברות פרטיות בתחום הענן. תהליך ההערכה של הרשימה מדרג את החברות בארבעה תחומים: הובלה בשוק (35%), הערכת שווי (30%), מדדי תפעול (20%) ואנשים ותרבות (15%). כדי להעריך את תחום ההובלה בשוק, רשימת Cloud 100 מרכיבה חבר שופטים הכולל מנכ"לים של חברות ענן ציבוריות, המסייעים בהערכת החברות הפרטיות ובדירוגן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגיב 1 = כנראה מתחרה
    לוז 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממורמר
    סגור
  • 1.
    חברה עם שווי מנופח
    דביר 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הוקמה ב2015 ומאז רק מגייסת ועוד חושבים על הנפקה. מתי מתחילים להרוויח??? מי הפראייר שיקנה את החברה בכזה שווי??? ביי בוב!!!!
    סגור