דיגיטל וטק

מטריקס בעסקת ענק בשווי 40 מיליון דולר: למי תספק מערכות AL?

לאחרונה, פרסמה חברת מטריקס על עסקה שחתמה עם מדינה זרה, אילו שירותים תספק מטריקס במסגרת העסקה ומה היקפו המוערך של הפרויקט?
מערכת ice |  1
מוטי גוטמן (צילום עידן גרוס)
מטריקס, אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בישראל, הודיעה היום (רביעי) שחתמה על עסקה עם מדינה זרה לפיתוח ואספקת מערכת מתקדמת המתבססת על תשתיות ענן. במסגרת הפרויקט יוקמו תשתיות דאטה, AI, פיתוח ויישום יכולות הגנת סייבר. הפרויקט צפוי להימשך כשנתיים וחצי והיקפו מוערך בכ-40 מיליון דולר.
לאחר פרסום העסקה, מנכ"ל החברה מוטי גוטמן, התייחס וציין כי: "זו זכייה חשובה המעידה על מעמדה של מטריקס כגוף המוביל בישראל בביצוע מגה פרויקטים, המשלבים מחקר ופיתוח מורכבים בתחומי הסייבר, הדיגיטל, הענן וה-AI. מטריקס מיישמת כבר שנים אסטרטגיית שילוב יכולות, המכונה אצלנו ומימוש האסטרטגיה הוביל לגל זכיות שלנו בפרוייקטי ענק בשנים האחרונות בשוק הישראלי והבינלאומי. כניסתנו המוקדמת לעולמות ה-AL והDATA-  לצד ניסיוננו בסביבות ענן וסייבר בטחוני ואזרחי מאפשרים לנו לזכות בפרויקטים רחבי היקף שכוללים: הקמת תשתיות, יישום כלים אנליטיים, פתוח מודלים של בינה מלאכותית ולימוד מכונה, שירותי פתוח דיגיטליים, וכלה בהיבטים של אינטגרציה ו-Responsible AI".
 
כמו כן הוסיף גוטמן כי "אין לי ספק  כי הידע, היכולות והניסיון המקצועי הרב אשר נצבר בחברה בעולמות התוכן האלה יאפשר מענה מיטבי לאתגרי הפרויקט הזה ולרבים אחרים, המחייבים שילוב יכולות מכל סביבות ההתמחות, גם במגזרי פעילות אחרים של החברה כמו עולם הפיננסים, הבריאות, התחבורה ואחרים".
עסקה זו מצטרפת לעסקאות קודמות מהשנים האחרונות, במסגרתן מפתחת מטריקס פתרונות מתקדמים בתחום הביטחוני עבור מדינות זרות. לרוב מדובר במגה פרויקטים בהיקף של עשרות מיליוני דולרים, המשלבים מגוון תחומים והתמחויות בעולמות הסייבר, הענן, הAI והאנליטיקה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא הבנתי.. למרות מה שביבי עושה
    דודי א 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי לפי מה שהבנתי מהצועקים בושה..בושה. אין לנו במה להתבייש ונראה לי שעדין חוגגים בהייטק. ואף אחד לא טס לשום מקום . רק הסרבנים מתבכיינים ו 2 רופאים טסו. כמו כל שנה שכמה כוכבים עוזבים. פעם זו היתה בושה אבל היום זה רעשי רקע
    סגור