דיגיטל וטק

אילון מאסק מודה: "פיצחנו אלמנטים של AI. לרכב יש תודעה"

מייסד טסלה, אילון מאסק, טוען כי צוותי החברה פיצחו אלמנטים של בינה מלאכותית, ומשמעות הדבר כי לרכבים יש תודעה קטנה ולא מפותחת - לפחות לעת עתה
מערכת ice |  2
אילון מאסק, טסלה (צילום flickr/ Steve Jurvetson, pixabay)
פריצת דרך חדשה בטסלה? לפי מייסד החברה, אילון מאסק, הצוותים שלו הצליחו לפצח כמה אלמנטים של בינה מלאכותית כללית (AGI), מה שמעניק לרכבי טסלה תודעה. לפי Electrek, מאסק טען (אם כי לא ברור היכן): "אני חושב שפיצחנו כמה אלמנטים של בינה מלאכותית כללית. לרכב יש תודעה. לא תודעה רבה, אבל עדיין מדובר בתודעה".
מאסק לא הוסיף דבר מעבר לכך או הציג הוכחות משום סוג. על כן, ישנם אלו שמאמינים כי מדובר בדיווח כוזב נוסף של המיליארדר, שהבטיח כבר אין ספור פעמים להישגים מרשימים יותר עבור טסלה. למשל, בשנת 2016 טען שלמודל 3 של החברה תהיה יכולת נהיגה עצמאית מלאה, אך האופציה הזו טרם התממשה. עם זאת, חלק מהדגמים כן מאפשרים נהיגה אוטומטית והדבר כבר הוביל ללא מעט תאונות וחקירות ברחבי העולם.
לפי הדיווחים, הנתונים לא עוצרים את מאסק מלהמשיך ולהבטיח נפלאות עבור המשקיעים בטסלה וברכבים שלה, ובין ההבטחות הללו היא הטענה כי הרכבים יוכלו לנהוג בעצמם כבר בסוף השנה הנוכחית.
נזכיר כי אחת המתחרות של טסלה, חברת ניקולה, חווה לא מעט קשיים בשוק הרכבים החשמליים. אתמול דווח כי החברה תבצע ריקול על כ-209 משאיות חשמליות מחשש שיתלקחו בגלל תקלה באריזת הסוללות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תודעה
    סרדין 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תודעה ? חחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 1.
    די עם הפוזיציה
    אחד שזוכר 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכון שמאסק הפך לאוייב מספר אחת לפני שנה כשהחליט לרכוש את טוויטר על מנת לשמור על חופש הביטוי, אבל נמאס מהכתבות המגמתיות היישר ממפקדת ניו יורק טיימס, סי אן אן והגרדיאן. מאסק אכן מגזים בלוחות הזמנים האופטימיים שלו, אבל הוא בדרך כלל מקיים את מה שהבטיח. הטסלות כבר נוסעות אוטונומית באופן מרשים ביותר, ומספר התאונות בהן מועט, בוודאי ביחס לנהיגה על ידי בני אדם. בהצלחה לאנושות...
    סגור