דיגיטל וטק

חברת הפינטק הישראלית שתקל עליכם בהעברת כספים לחו"ל

חברת הפינטק Remitly ישראל משיקה את האפליקציה החדשה שלה והופכת אותה לזמינה לציבור הרחב. השירות החדש יאפשר לציבור לבצע תשלומים והעברות כספים למדינות בין-לאומיות
מערכת ice | 
צילום pixbay
חברת הפינטק Remitly Israel (לשעבר Rewire), מודיעה על השקת אפליקציה שתאפשר לציבור הרחב לבצע תשלומים והעברות כספים בין-לאומיות מישראל לארה"ב, אירופה, ואנגליה, ובקרוב למדינות נוספות.
השירות החדש, המבוסס על הפלטפורמה הפיננסית של החברה, מנגיש את האפשרות לבצע העברת כספים מישראל לחו"ל בקלות, באופן דיגיטלי, ובעלות מוזלת של עשרות אחוזים בעלויות השליחה ביחס לעמלות המתחרים הבולטים בשוק.
אפליקציית Rewire, המופעלת על ידי Remitly Israel, היא שחקן מנוסה בשוק הכספים הבין-לאומי. משנת 2015 היא מאפשרת למהגרי עבודה בישראל ובאירופה לבצע העברות כספים ושורה של פעולות פיננסיות נוספות באופן דיגיטלי.
 
הציבור הישראלי אשר מורגל ברובו לבצע העברות כספים בינלאומיות באמצעות הבנקים או חברות העברת כספים משלם עמלות גבוהות מאד ונאלץ להתמודד עם בירוקרטיה אשר מאריכה ומסרבלת את התהליך. האפליקציה המתקדמת של Rewire מפשטת את הליך שליחת הכספים ומאפשרת שליחת כספים באופן מהיר, מאובטח, ועם מינימום שלבים ופרטים מצד השולח.
הפקדת הכספים לאפליקציה יכולה להתבצע באמצעות העברה בנקאית, כרטיס האשראי או באמצעות הפקדה של מזומן בכל אחד ממאות סניפי סופר-פארם. 
גיא קשטן, מנכ"ל Remitly Israel, מסר: "בישראל יש ביקוש אדיר של המגזר הפרטי להעברות כספים לחו"ל כמו במקרים של רילוקיישן לחו"ל, הורים ששולחים כספים לילדיהם שלומדים בחו"ל, לנוודים דיגיטליים, לרכישת נכסים וצרכים רבים אחרים. התחום מובל כיום על ידי גופים המציעים שירותים יקרים ומסורבלים שאינם מתאימים לעידן הדיגיטלי. השירות החדש שאנו מציעים לישראלים, יחולל שינוי אדיר בתחום באמצעות אפליקציה ידידותית, עוצמתית ובעלת פונקציונאליות עשירה שתציע עמלות מוזלות בשיעור של עשרות אחוזים לעומת חברות העברת כספים מובילות ובנקים מובילים בישראל. המהלך התחרותי שאנו משיקים עתה יחולל נפלאות באיכות השירות לצרכן הישראלי ומתקדם אותנו צעד נוסף אל עבר שוויון הזדמנויות פיננסי לכולם". 

חברת Remitly ישראל. צילום: מיכה לובטון
עוד הוא הוסיף: "Remitly העולמית פותחת לנו דלת להרחבת הפריסה של פתרון זה ל-170 מדינות בהן היא פעילה ועל כן המשתמש הישראלי יוכל לבצע בקרוב העברות כספים לעשרות מדינות נוספות ואנו צפויים להרחיב עוד את קשת המוצרים שהלקוח הישראלי יוכל ליהנות מהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה