דיגיטל וטק

LG עושה מהפכה בבית החכם: הפיצ'ר שישתלב במכשירי החברה

החברה משיקה את היישום המסחרי הראשון של מפרט HCA 1.0, ומרחיבה את השימוש לשותפויות עם מותגים אחרים

מערכת ice |  1
חברת LG (צילום LG)
LG עומדת להשיק את היישום המסחרי הראשון של HCA Specification 1.0, המאפשר קישוריות למכשירים חוצי מותגים באמצעות פלטפורמת הבית החכם LG ThinQ. עד סוף השנה, הצרכנים יוכלו לשלוט במכשירי חשמל של מותגים מגוונים, כגון סמסונג ו-Vestel, באמצעות אפליקציית ThinQ הנוחה לשימוש המספקת קישוריות חלקה ובית חכם ונוח יותר.
האימוץ הנרחב של HCA Specification 1.0 מאפשר לנטר ולשלוט במכשירי חשמל ביתיים ופתרונות מיזוג אוויר של מותגים שונים באמצעות אפליקציה אחת. עם אפליקציית ThinQ, המשתמשים רק צריכים להכניס את המוצרים התואמים שלהם, ואז הם יכול ליהנות מניהול מספר מכשירים במקום אחד.
 
מי שיש לו מכונת כביסה של LG ומדיח כלים של סמסונג בבית, למשל, כבר לא יצטרך לעבור בין האפליקציה של כל יצרן כדי להגדיר את מחזור הכביסה והגדרות הניקוי המועדפים עליו.
הגעתה של קישוריות אמיתית בין מותגים היא מימוש החזון של HCA לחוויית בית חכם מאוחד בצורה חלקה. HCA, שנוסדה בינואר 2022 וכוללת מספר יצרניות של פתרונות בית חכם, שואפת לספק יכולת פעולה הדדית מבוססת ענן בין פלטפורמות הבית החכם של החברות המשתתפות בה.
כחברה במועצת המנהלים של HCA, LG עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם יצרניות מכשירים אחרות, כולל סמסונג ו-Vestel, כדי לקדם את אימוץ HCA Specification 1.0, כשהמטרה הסופית היא לשפר את נוחות המשתמש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לקנות רק מכשירים תואמי hca 1.0 (ל"ת)
    יורי 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור