דיגיטל וטק

איטון במוצר מהפכני שיחזק את תשתיות ה-5G בישראל

על רקע העלייה במעבר לטכנולוגיית 5G: איטון ישראל מכריזה על הגעתו של פתרון גיבוי אנרגטי ייעודי לענף הטלקום

מערכת ice | 
אופיר גורן (צילום ניב קנטור, freepik)
על רקע המעבר לטכנולוגיית 5G בישראל, איטון ישראל, מודיעה על הגעתו של מוצר אל-פסק חדשני ייעודי לענף הטלקום. ה-HDR48-ES, הוא מכשיר אל פסק (UPS) מיישר 3000 וואט, 48V DC שתוכנן ומיוצר על ידי TrippLite איטון.
מדובר בפתרון חדשני המספק יעילות גבוהה במיוחד לחיסכון באנרגיה, צפיפות אנרגתית משופרת, אשר הופך אותו לפתרון האידיאלי לתשתיות טלקום ותקשורת.
 
למוצר החדש יעילות גבוהה במיוחד על פני טווח פעולה רחב שמבטיחה ניצול כוח אופטימלי. בנוסף, לאל פסק החדש צפיפות הספק גבוהה ב-50% בהשוואה למוצרים הקודמים של החברה. בכך ניתן ליצור מערכות חשמל חסכוניות יותר שיסתמכו על אל הפסק החדש.
ה-HDR48-ES מותאם במיוחד לתשתיות קריטיות, כולל תחנות מאקרו 4G ו-5G, משחזרי סיבים אופטיים, מרכזי נתונים טלקום וציוד תעשייתי קריטי למשימות. על ידי שיטוח עקומת האנרגיה עבור מפעילי רשתות, ה-Eaton HDR48-ES מאפשר פריסת רשת צפופה, מפחית עלויות תפעול ומצמצם את ההשפעות הסביבתיות. מחזק עוד יותר את המחויבות של איטון ישראל לשיטות בר-קיימא.
אופיר גורן, מנכ"ל איטון ישראל: "איטון ישראל מתחילה לשווק פתרון שיספק תמיכה אקטיבית להמשך העלייה והרחבת השימוש בטכנולוגיות 5G בישראל. במהלך השנה האחרונה הודענו על הגעתם לראשונה לארץ של שורת מוצרים המעידים על המהפכה שישראל חווה בשנים האחרונות בכל מה שקשור לתחום ניהול וצריכת האנרגיה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה