דיגיטל וטק

סלקום במהלך ענק: מי עומדים להרוויח קליטה משופרת?

סלקום חונכת אתר סלולרי חדש בשדה אפרים, שר התקשורת ד״ר שלמה קרעי: ״בעת כניסתי לתפקיד, הצבתי את נושא הקליטה ביהודה ושומרון כיעד מרכזי, ויחד עם ראש הממשלה נתניהו הגדרנו זאת כמשימה בטחונית לאומית
מערכת ice |  3
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום (צילום ויקיפדיה, unsplash)
היום (שלישי), השיקה סלקום אתר סלולרי חדש בשדה אפרים שבמטה בנימין בטקס חגיגי במעמד שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי וראש המועצה האזורית מטה בנימין, ישראל גנץ.
בתום הליך ממושך ומאמץ משותף, הקימה חברת סלקום את התורן, המתנשא לגובה של לא פחות מ-45 מטרים ולשפר דרמטית את התקשורת סלולרית בכלל האזור.
כעת, תיתן האנטנה החדשה קליטה וגלישה סלולרית איכותית ומהימנה לתושבי האזור, לגופי חירום והצלה, לצה"ל ולשירותי הביטחון השונים הפועלים במרחב. שר התקשורת ד״ר שלמה קרעי מסר: ״בעת כניסתי לתפקיד, הצבתי את נושא הקליטה ביהודה ושומרון כיעד מרכזי, ויחד עם ראש הממשלה נתניהו הגדרנו זאת כמשימה בטחונית לאומית.
 
תקשורת סלולארית מהווה תשתית וצורך חיוני, ותקינותה נוגעת לחיי אדם ממש. אני שמח שהיום, בזכות מהלך חסר תקדים ובעבודה משותפת של משרד התקשורת עם המנהל האזרחי, חברת סלקום ומועצת בנימין והעומד בראשה - חברי ישראל גנץ, אנו מתחילים לפרוץ את הדרך.״
ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ מסר: "עמלנו רבות על הפרויקט בשדה אפרים מתוך חשיבות עליונה שהוא קודם מציל חיים, וכמובן מביא אל התושבים את השירות הבסיסי של קליטה סלולרית בדרכים ובכבישים, אותו המדינה מחויבת לספק".
עוד הוסיף: "אני מודה למשרד התקשורת ולשר ידידי שלמה קרעי ששותף מלא לחזון ההתיישבות שלנו בבנימין, לחברת 'סלקום' שיצאו איתנו לפרויקט המסובך הזה, ולחברת החשמל, שהגיעו ועשו עבודות מורכבות וקשות כדי לספק חשמל לאתר התקשורת. תודה גדולה גם לאנשי משרד הביטחון ואנשי המועצה שלנו, שעמלו רבות על מנת להתגבר על הקשיים במהלך הדרך".
מנכ"ל סלקום, דניאל ספיר, אמר: "האתר החדש יביא לשיפור דרמטי באיכות השיחות ובגלישה הסלולרית ויענה על צרכי האזרחים וגורמי הביטחון באזור.  אני רוצה להודות לכלל הגורמים שלקחו חלק במאמצים המשותפים להקמת האנטנה, שהבינו את החשיבות הקריטית בהקמת האתר ופעלו על מנת לייצר  פתרון ולעובדי סלקום על עבודתם הנמרצת בנושא".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בזכותי
    שמעון הקסם 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לא ההיתי בעבודה זה לא היה קורה!!! הכל בזכות עבודה קשה שלי לא של שר התקשורת
    סגור
  • 2.
    קרעי תפס טרמפ על יועז
    מולי 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נראה לכם שתוך 8 חודשים ניתן להקים כזה פרויקט?השר ההזוי פשוט תפס טרמפ על יועז!
    סגור
  • 1.
    פרוייקט שתוכנן לפני שלוש שנים,קרעי השר הירוד גוזר קופון (ל"ת)
    דידי 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור