דיגיטל וטק

המוצר החדש של אפל נחשף: זה הגאדג'ט הבא של ענקית הטכנולוגיה

נחשף כי אפל עובדת על גרסה חדשה לרמקול החכם שלה ה-HomePod בעלת מסך חכם. האם נראה אותו בקרוב על המדפים? 
מערכת ice | 
אפל (צילום shutterstock)
לאחר שאפל השיקה השנה את הדור השני לרמקול החכם שלה ה-HomePod, השמועות בנוגע לרמקול חכם עם מסך מגע מבית היוצר של החברה הופכות למציאות עם תמונות והדלפות מטעם מקורות אמינים בחברה.
בצילומים שהודלפו ניתן לראות ניתן לראות רמקול HomePod המזכיר מאוד בעיצובו החיצוני את הדגם העדכני שהושק בתחילת השנה. אולם בעוד שבדגם שנמכר מותקנות מספר נורות שאינן מסוגלות להציג מידע רב, באבטיפוס המצולם הותקן מסך של ממש, המציג נתונים ואף אפליקציות שונות.
 
ב-9to5mac, אחד המומחים הבכירים ביותר בנוגע לחבר אפל, אושר כי לפי מקורות בחברה עצמה מדובר במוצר שנמצא בפיתוח אקטיבי ולא בניסוי חד פעמי, משמע שבקרוב נוכל לראות את המוצר בחנויות.

האב טיפוס של הרמקול, מקור: 9to5mac.
עוד סימן שמעיד על הפיתוח החדשני היא העובדה שבמערכת ההפעלה iOS 17 בוצעו התאמות למספר אפליקציות של החברה כגון Apple Music ואפליקציית הפודקאסטים, על מנת שאלו תוכלנה להציג מידע על המסך המותקן ב-Homepod העתידי.
דבר אחד שטרם הוכרע הוא האם אפל שואפת להפוך את ה-HomePod החדש למסך חכם של ממש, המאפשר אינטראקציה עמוקה עם אפליקציות ואף שליטה באביזרי בית חכם, או שהמסך ישמש בעיקר להצגת אינפורמציה על שירים המתנגנים, ואולי התראות על שיחות נכנסות והודעות טקסט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה