דיגיטל וטק

הישג היסטורי לסוני: זה המשחק ששבר שיא כל הזמנים

סוני השיקה את המשחק Marvel’s Spider-Man 2 אשר מכר 2.5 מיליון עותקים תוך 24 שעות וזכה בתואר היוקרתי והפך למשחק הנמכר ביותר של החברה 
מערכת ice | 
בקר פלייסטיישן 5 של סוני (צילום Onur Binay / Unsplash)
בסוף חודש שעבר, סוני השיקה את פרויקט הענק שלה, המשחק 'Marvel’s Spider-Man 2' אשר נחשב למשחק הגדול ביותר שהשיקה וכעת, הנתונים שנחשפו מראים כי תוך 24 שעות משחרורו נמכרו 2.5 מיליון עותקים שלו.
הנתון המרשים מעניק ל-'Spider-Man 2' תואר של כבוד בקרב משחקי החברה משום שלא היה משחק שמכר יותר עותקים ממנו ביממה הראשונה ליציאתו לשוק. לפי נתוני סוני, המשחק שהחזיק בתואר לפניו היה המשחק 'God Of War Ragnarok' שבשבוע הראשון לשחרורו מכור 5.1 מיליון עותקים.
 
עוד סיבה שמדובר בנתון מרשים היא העבודה שלעומת 'God Of War Ragnarok' שהיה זמין לקונסולות פלייסטיישן 5 ופלייסטיישן 4 המשחק של ספיידרמן זמין ומיועד לפלייסטיישן 5 בלבד מה שמצמצם את הקונים הפוטנציאליים שלו. כמו כן, סוני ציינה כי בקרוב תשיק כמה גרסאות חדשות של פלייסטיישן 5 כאשר אחת מהן היא מהדורה מיוחדת של הקונסולה אשר תגיע ביחד עם המשחק. 
בנוסף לכל אלו, המשחק 'Spider-Man 2' לא מצליח להביא הישגים מרשימים רב בתחום המכירות, אלא גם זוכה לשבחים בקרב המשתמשים והמבקרים כאחד כאשר, פורסם שהוא הוא הגיע לציון ממוצע של 90 בביקורת באתר מטה-קריטיק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה