דיגיטל וטק

גוגל משדרגת את בארד: כעת הוא מגיע גם ליוטיוב

מאז שגוגל השיקה את Bard, התשובה שלה ל-ChatGPT, נדמה שהיא רק מצמצמת את הפערים בניהם. כעת היא מוסיפה לו יכולת חדשה ועכשיו, הוא יכול גם לשלוף מידע מסרטונים ליוטיוב
מערכת ice | 
ChatGPT ,Bard (צילום shutterstock)
כש-OpenAI השיקה את ChatGPT, ענקית הטכנולוגיה גוגל, מצאה עצמה לראשונה בעמדת נחיתות. זמן קצר לאחר מכן, היא השיקה את התשובה שלה למוצר של המתחרה הצ'אטבוט העונה לשם 'Bard'.
מאז השקתו, גוגל מתקדמת בצעדי ענק ומצמצמת פערים ומשלבת בו פיצ'רים חדשים ומעניינים מאוד. כעת, לאחר שאפשרה לו להתחבר למוצרי גוגל כמו Gmail, Drive ו-Docs, היא משיקה תוכנה חדשה ומסקרנת.
גוגל הודיעה שצ'אטבוט ה-AI בארד, יכול כעת לענות על שאלות לגבי סרטוני יו-טיוב. למרות שבארד כבר יכול לנתח סרטוני יו-טיוב עם השקת תוסף יו-טיוב עוד בספטמבר, כעת הצ'אטבוט יכול לתת תשובות ספציפיות על שאילתות הקשורות לתוכן של סרטון.
"אנחנו עושים את הצעדים הראשונים ביכולתו של בארד להבין סרטוני יו-טיוב", כתבה החברה בעמוד העדכונים של בארד. "לדוגמה, אם אתם מחפשים סרטונים על הכנת עוגת שמן זית, כעת תוכלו לשאול גם כמה ביצים דורש המתכון שבסרטון הראשון. שמענו שאתם מבקשים מעורבות עמוקה יותר בסרטוני יו-טיוב. אז אנחנו מרחיבים את התוסף של יו-טיוב כך שיוכל הבין חלק מתוכני הווידיאו כדי שתוכלו לנהל על זה שיחה עשירה עם בארד".

לפני העדכון הזה, ניתן היה להשתמש בתוסף יו-טיוב עבור בארד רק כדי למצוא סרטונים ספציפיים. לדוגמה – סרטונים מצחיקים. כעת, ניתן לשאול את הצ'אטבוט שאלות ספציפיות לגבי תוכן הסרטונים. נניח, אם אתם צופים בסרטון טיולים ורואים מקום שאתם אוהבים מאוד, ניתן לשאול את בארד היכן נמצא המקום הזה.
נראה שבארד לא "צופה" בסרטונים, אלא קורא את קובץ ה-Captions שלו, בין אם הוא סופק על ידי היוצר, או בין אם הוא נוצר על ידי גוגל בעצמה, שהתחילה לתמלל סרטונים רבים. מי שעשויים להתקומם נגד הפיצ'ר הזה, הם כמובן היוצרים עצמם, כיוון שהמהלך עשוי להביא לירידה במספרי הצפיות בסרטונים ביוטיוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה