דיגיטל וטק

מנכ"ל מיקרוסופט חושף: האם סם אלטמן חוזר ל-OpenAI?

מנכ"ל מיקרוסופט העולמית סאטיה נאדלה, חשף בראיון שנערך עמו על המחויבות של מיקרוסופט ל-OpenAI, מה הוא מתכנן לעשות עם הנהלת החברה והאם סם אלטמן, שעד לאחרונה היה מנכ"ל החברה, באמת הולך לעבור למיקרוסופט
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום ויקיפדיה/ freepik, Magma Images, brian smale)
הסערה סביב סם אלטמן, מסרבת להירגע ואתמול (שני) מנכ"ל מיקרוסופט סאטיה נאדלה, התראיין לכמה כלי תקשורת בעולם. בראיונות, חשף נאדלה, את עמדתו בנוגע לפיטוריו של אלטמן, ועל הקשר בין מיקרוסופט ל-OpenAI.
במסגרת הראיונות נאדלה, התמיד להדגיש כי מיקרוסופט, לוקחת אחריות, היא מחויבת לשותפות עם OpenAI, ממשיכה לדאוג ללקוחות ולקדם חדשנות. בנוסף, החברה גם דואגת במיוחד לסם אלטמן נקודתית וכיוצא מכך היא מתכננת לשלבו בשורות החברה. עם זאת, לא ברור עדיין מה קורה. גם לנאדלה לא ברור אם אלטמן יעבור בסופו של דבר למיקרוסופט או יחזור ל-OpenAI.
נאדלה הבהיר בראיונות, שאחרי שכל הסיפור הזה ייגמר לא יהיה הפתעות נוספות כמו פיטוריו של אלטמן: "זה נגמר, לא יהיו עוד הפתעות כאלו. אנחנו לא רוצים שהלקוחות שלנו ירגישו שיש מצב להפתעות מסוג זה. אנחנו נטפל בכל הבעיות שיש בהנהגת החברה שם. יש לנו את כל הזכויות ואנחנו נוודא שאם אנחנו חוזרים למצב כמו בשישי בבוקר. המצב יהיה מאוד ברור ביחס להנהגת החברה - שתטופל".
נאדלה, הוסיף ופרט שמיקרוסופט תדרוש שינויים בצורת הנהלת OpenAI: "הפתעות הן רעות ואנחנו רק רוצים לוודא שהשינויים ייעשו בצורה שתאפשר לנו להמשיך להיות שותפים טובים. הרעיון הזה שאיכשהו פתאום מתרחשים שינויים בלי שאנחנו נהיה מעודכנים ובלופ הוא לא טוב, ובהחלט נדאג שחלק מהשינויים הנדרשים יקרו".
נאדלה בראיון ל-CNBC כי: "אנחנו מחויבים ל-OpenAI ולסם, ללא קשר באיזו תצורה. בחרה לשתף פעולה באופן ברור עם OpenAI וזה תלוי בכך שהאנשים ב-OpenAI יישארו שם או יבואו למיקרוסופט. אנחנו פתוחים לשתי האפשרויות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה