דיגיטל וטק

מיקרוסופט מכריזה: Windows תהיה זמינה גם במוצרי אפל

מייקרוסופט, הכריזה בכנס הפיתוח האחרון שלה על אפליקציה חדשה בשם Windows App, שאמורה להיות זמינה בכל דפדפן ובכל מכשיר ולראשונה גם למכשירים של המתחרה אפל
מערכת ice | 
מיקרוסופט ואפל (צילום shutterstock, unsplash)
במשך שנים, אפל ומיקרוסופט, היו מתחרות אחת בשנייה מה שבא לידי ביטוי במערכות ההפעלה השונות שכל אחת השיקה ופיתחה. כעת, מיקרוסופט הכריזה על Windows כאפליקציה שניתן להריץ על מכשירים רבים כולל אייפון ומק.
ההכרזה התרחשה במסגרת, כנס הפיתוח של מיקרוסופט בו הכריזה החברה על אפליקציית שזמינה החל מהיום בגרסת בטא. האפליקציה זמינה גם במכשירי אפל כמו אייפון ומקבוק, אך לא מדובר במערכת הפעלה המלאה שתרוץ לכם באופן מקומי על האייפון, אלא באפליקציה שנותנת לכם גישה לווינדוס, דרך מכונה וירטואלית בענן.
 
בפועל האפליקציה שהושקה היום לוקחת קונספט שכבר יצא לפועל ב2012 עם ההכרזה על קונספט המחשוב Windows 365, ומנגישה אותו באפליקציה אחת. מיקרוסופט מאחדת באפליקציה הזו את השירות הזה עם כל שאר שירותי הסטרימינג שלה, כך שתוכלו גם להתחבר עם האפליקציה הזו למחשב אחר מכל מכשיר בלחיצת כפתור, במקום דרך אפליקציות ושירותים אחרים.
האפליקציה החדש של מיקרוסופט זמינה לא רק ל-iOS, Mac OS ו-iPad OS אלא גם ל-PC, גם בווב, ובאפליקציית אנדרואיד שלפי טענת החברה תושק בקרוב. כמו כן, האפליקציה תומכת בריבוי מסכים, רזולוציות שונות וגם אביזרים חיצוניים כמו מדפסות, כוננים, מפתחות אבטחה ואפילו מצלמות רשת.
באופן מאוד מרשים, אם למשל תפתחו את המחשב בענן שלכם במק, וגם באייפד, תוכלו להשתמש בהם כמסכים שונים לאותה מכשיר. הקאץ' היחידי הוא שבשלב הזה, אתם תוכלו להתחבר לאפליקציה רק באמצעות חשבון מיקרוסופט עסקי או חינוכי.
נראה שהכיוון של מיקרוסופט ושל חלקים נכבדים מהתעשייה הוא ברור בעתיד יכול להיות שלא תצטרכו לקנות עוד מחשבים מלאים, אלא רק מכשירים עם גישה לענן, ובכל זאת לקבל גישה מלאה לכל השירותים והאפליקציות שאתם צריכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה