דיגיטל וטק

מיקרוסופט מחדשת: אלו הפיצ'רים החדשים במערכת ההפעלה

מיקרוסופט הכריזה כי חלה בהפצת עדכון חדש למערכת ההפעלה ה-Windows 11 ובו מציגה שלל עדכונים וכלים חדשים מבוססים בינה מלאכותית
מערכת ice |  1
מיקרוסופט (צילום unsplash, Magma Images)
תאגיד הטכנולוגיה מיקרוסופט, הכריז על הפצת עדכן התכונה החדש שזכה לשם  '23H2' למערכת ההפעלה ה-Windows 11. החברה מסרה כי מרבית המשתמשים יוזמנו להתקינו באופן אוטומטי במהלך השבועות הקרובים.
העדכון כולל שלל חידושים, כגון כלי המאפשר לטשטש באופן אוטומטי, בסיוע בינה מלאכותית כמובן, את הרקע בצילומים, כלי חיפוש יעיל יותר למסמכים השמורים בענן, כלי משודרג לצילומי מסך, וגם עיצוב חדש לסייר הקבצים הוותיק File Explorer. החל בגרסה זו מערכת ההפעלה תתמוך באופן מבונה בפתיחת קבצי RAR.
כמו כן, החידוש העיקרי שמגיע כעת הוא ה-Copilot, אשר נשען על הטכנולוגיה שמאחורי צ'אטבוט ChatGPT ומאפשר למשתמשים להפעיל יישומים, לבצע פעולות ואף לשנות את הגדרות המחשב באמצעות פקודות טקסט או הוראות קוליות.
כידוע, עד כה הציעה החברה מספר גרסאות שונות של Copilot המשולבות בתוך תוכנות כדוגמת הדפדפן Edge או Office, אך כעת הגרסה החדשה של Copilot מוטמעת ישירות בתוך מערכת ההפעלה, והיא תהיה זמינה תמיד.
העדכון מיועד לכל משתמשי Windows 11. גם למשתמשים שאינם מעוניינים באף אחד מהחידושים הנכללים, ההתקנה מומלצת שכן בשלב מסוים בהמשך תדרוש מיקרוסופט גרסה זו של מערכת ההפעלה גם לצורך עדכוני אבטחה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רוב "החידושים" אפשר לעדכן בכל גרסה ע"י תוכנות חינמיות (ל"ת)
    לינוקס 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור