דיגיטל וטק

גוגל חוסמת דירוג עסקים ישראלים?

מאז תחילת המלחמה, גוגל, חוסמת באופן אקטיבי את האפשרות לדרג בתי עסק בישראל ואת הדירוגים של הגולשים הישראליים לבתי עסק בישראל ובעזה. בחברה טוענים: "מפעילים הגנות כדי לנטר ולמנוע תוכן שמפר את המדיניות שלנו"
מערכת ice | 
סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל (צילום אינסטגרם/ סונדאר פיצ'אי, shutterstock)
זירת ההסברה תופסת מקום מרכזי במלחמת 'חרבות ברזל'. אזרחים וגפים רבים מגנים על ישראל ופועלים על מנת להצדיק את פעילות ישראל בעולם. כעת, גוגל יוצאת במהלך הזוי שבמסגרתו מאז חודש אוקטובר, היא חסמה באופן אקטיבי את האפשרות לדרג בתי עסק בישראל ובעזה.
בעוד שאת הפעולה הראשונה, חסימה של האפשרות לדרג בתי עסק בישראל, ניתן להבין ולהצדיק כהגנה מפני מתקפות של פרו-פלשתינים שיקפצו על ההזדמנות להוריד דירוג לעסקים ישראלים.
 
לאחר כמה ניסיונות מצד גולשים זועמים להוריד את הדירוג של בית העסק המדובר, התברר כי לא רק שהדירוג שלו לא ירד, אלא שאותם המדרגים מצליחים לראות רק את הדירוג שלהם, לצד דירוגים ישנים יותר על המקום. במילים פשוטות גוגל מאפשרים לך לראות רק את הדירוג שלך ויש לו אפס השפעה על בית העסק עצמו, שבכל מקרה לא רואה מה שכתבת.
מטעם דובר גוגל נמסר: "כפי שעשינו בעבר במצבי עימות, אנחנו מפעילים הגנות נוספות כדי לנטר ולמנוע תוכן שמפר את המדיניות שלנו באפליקציית המפות, כולל חסימה זמנית של ביקורות, תמונות וסרטונים חדשים בישראל ובעזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה