דיגיטל וטק

סמסונג במהלך שובר שווין: זה החידוש שתקבל סדרת ה-Galaxy S24

סדרת ה-Galaxy S24, תושתק בתחילת השנה הבאה ובחודש האחרון, הודלפו פרטי מידע רבים בנוגע עליה. כעת, מסתמן כי סמסונג הולכת להכניס במכשיר מערכת בינה מלאכותית שהולכת לשפר משמעותית את יכולות הסמארטפונים
מערכת ice | 
מטה סמסונג (צילום ויקיפדיה)
פרטים רבים כבר הודלפו בנוגע לסדרת הסמארטפונים הבא של חברת סמסונג ה-Galaxy S24 שתושק בתחילת השנה הבאה. מן הפרטים שהולפו ניתן להסיק כי סמסונג לא מתכננת לבצע שינויים עיצוביים במכשירים, אלא שינוים בחומרה ובתוכנה.
השבוע נחשפו מספר בקשות לתפיסת שם מסחרי שחברת סמסונג הגישה בהם השם ״Ai Phone״. במקביל לשם זה סמסונג גם רשמה את Magic Pixel, Flex Magic ואת Flex Magic Pixel. השמות נרשמו עבור מוצרי מציאות רבודה AR, תצוגות של סמארטפונים וטלוויזיות עם דגש על משקפי מציאות רבודה AR.
 
חשיפה הזו באה הלימה עם הצהרת סמסונג מתחילת החודש על Galaxy Ai. עוד קודם סמסונג השיקה את Gauss, מחולל בינה מלאכותית שיכול לייצר טקסט, תמונות וקוד בין שאר הדברים שהוא יכול לייצר.
לפי דברי החברה, Galaxy Ai, יידע לתרגם שיחות אונליין בזמן אמת. יכולת התרגום המיידית תפעל ישירות מתוך הגלקסי ללא צורך בגישה לשרתים חיצוניים בענן. בכך סמסונג מתגברת על בעיות הפרטיות שיש בעבודה מול שרתים חיצוניים. שירותים אחרים שיתבססו על Galaxy Ai כן יתחברו לשרתים חיצוניים בענן.
באירוע חשיפת Galaxy Ai סמסונג רמזה על Galaxy Ai Phone, סמארטפון חדש אשר יגיע עם Galaxy Ai, אבל לא ציינה במפורש את Galaxy S24. כעת כבר מאושר שאכן Galaxy Ai יגיע לסדרת Galaxy S24 והוא יציג מספר מאפייני בינה מלאכותית מיוחדים. לדוגמה, חיזוק פעולות הליבה של Galaxy S24 על ידי בינה מלאכותית.
ככל הנראה, Galaxy Ai ינתח את האפליקציות ודפוסי השימוש הנפוצים של המשתמש כדי להציע באופן יזום תוצאות לטיפול אוטומטי במשימות מורכבות. חלק מהתכונות כוללות ניתוח יעד וזמן נסיעה של משתמש כדי להציע מידע כגון מזג אוויר, תנאי תנועה ותכונות אחרות של האפליקציה.
 
אפשרות נוספת שיכולה להגיע למשתמשים, היא האפשרות לכתיבת מייל בפורמט רצוי ואפילו לשלוח את אותו מייל. האפשרויות נרחבות מאד ונראה שסמסונג מעוניינת לשדרג את הסמארטפונים העתידיים שלה לא רק מכיוון החומרה אלא הרבה מכיוון התוכנה.
רבים רואים שחיצונית אנו לא עומדים לקבל שינוי מהותי ולכן הערכות מדברות על שינוי מהותי מבפנים, בתוכנה ולכאן בדיוק נכנס ה- Galaxy Ai. הגעת הבינה המלאכותית אינה עומדת לבטל את העוזרת הוירטואלית ביקסבי ויתכן אף שסמסונג תשלב את הבינה המלאכותית גם לתוך ביקסבי. סמסונג טרם פרסמה פרטים לגבי המשך הביצועים של ביקסבי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה