דיגיטל וטק

אמזון תחת ביקורת: "עובד של החברה נחטף ע"י חמאס – והיא מתעלמת"

אחד החטופים בשבי חמאס הוא סשה טרופנוב שנלקח מניר עוז עם משפחתו. אך למרות שהוא עובד במרכז הפיתוח הישראלי של אמזון, החברה מתעלמת עד כה מהנושא
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום יוטיוב/ Tech Vision)
סשה טרופנוב, בן 28, נחטף בשביעי באוקטובר לרצועת עזה מקיבוץ ניר עוז, יחד עם אימו לנה, סבתו אירנה וחברתו ספיר. אביו, ויטלי, נרצח על ידי המחבלים. בני הזוג שאינם מתגוררים בניר עוז, הגיעו לבקר באותו סוף השבוע את המשפחה. השבוע שוחררו האם והסבתא ושבו לישראל, אך סשה וספיר נותרו בשבי.
סשה טרופנוב הוא עובד של חברת אמזון, כמהנדס במרכז הפיתוח הישראלי. אלא שמאז השבת השחורה, חברת אמזון שותקת ולא מזכירה את העובדה שעובד שלה חטוף בעזה.
 
זאת, בניגוד לחברת אנבידיה, שגם עובד שלה נכלל בין החטופים לעזה: אבינתן אור, בן זוגה של נועה ארגמני. מנכ"ל אנבידיה ג'נסן הואנג, התיחס לאבינתן במייל לעובדי החברה וציין כי החברה בקשר אדוק עם משפחתו.
 
חבריו של סשה טרופנוב השיקו את יוזמת coffee4Sasha#, שצברה תאוצה ברשתות החברתיות, במסגרתה קראו לגולשים לשתות קפה בכל יום ב-15:00, כפי שנהג סשה. כן פעלו חבריו בכנס של AWS שנערך בשבוע שעבר בלאס וגאס, שם הציבו משאיות עליהן הוקרנו פניו של טרופנוב, וחילקו חולצות עם תמונתו והכיתוב "הלוואי והיית כאן". טרופנוב אמור היה להשתתף בכנס במסגרת עבודתו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה