דיגיטל וטק

דלויט והסטארט-אפים הישראלים ממשיכים בשת"פ: גויסו 750 מיליון דולר

תוכנית ההאצה Deloitte Launchpad של פירמת הייעוץ Deloitte הכריזה על עשר חברות שנבחרו למחזור השישי של התוכנית ויקבלו הדרכה מקצועית מצוותי פרמת הייעוץ בארה"ב ובישראל סביב שלושה אתגרים: סיוע בצמיחה, בניית תשתית עסקית וכלים לביסוס מערך מכירות יציב ויעיל בשוק האמריקאי
מערכת ice | 
Deloitte (צילום שיווק דלויט)
תוכנית ההאצה Deloitte Launchpad של פירמת הייעוץ Deloitte, אשר הושקה בתחילת 2020, מלווה חברות סטארט-אפ ישראליות בשלב ה-Growth - בהרחבת הפעילות שלהן לארה"ב, על ידי מתן תמיכה וגישה לרשת הקשרים ולמשאבים העולמיים של Deloitte.
החברות שנבחרו למחזור השישי של התוכנית שיתקיים במהלך השנה יקבלו הדרכה מקצועית מצוותי Deloitte בארה"ב ובישראל סביב שלושה אתגרים מרכזיים: סיוע בצמיחה לשוק האמריקאי ובניית תשתית עסקית, כלים לביסוס מערך מכירות יציב ויעיל בשוק האמריקאי בשלט רחוק ובניית מערכות יחסים אסטרטגיות באקוסיסטם המקומי כולל תמיכה בגיוס.
חשוב לציין, כי התוכנית עונה גם על כאבים חדשים שעלו בקרב היזמים בתקופה האחרונה בעקבות פרוץ המערכה, והותאמה נוכח המיתון העולמי והמצב בארץ. מאז תחילת התוכנית 43 חברות השלימו אותה על גבי חמישה מחזורים. כלל החברות גייסו עד כה מעל 750 מיליון דולר במצטבר. 
למחזור הקרוב נבחרו מיזמים שעמדו בתנאי סף של מוצר קיים, הכנסות שנתיות של מעל חצי מיליון דולר, צמיחה חיובית ביחס לאשתקד והצגת תוכנית עסקית הכוללת כוונה להתרחבות לשוק האמריקאי  בשנה הקרובה. המיזמים הנבחרים יקבלו ליווי מקצועי של Deloitte בארה"ב ובישראל, גישה למשאבים ולרשת הקשרים של החברה, גישה לקרנות הון סיכון בארה"ב, איתור הזדמנויות והכנת בדיקת נאותות.
 
לאחר תהליך מיון קפדני, אלו 10 הסטארט אפים שנבחרו למחזור הנוכחי של התוכנית:
BioT Medical- מפתחת פלטפורמת B2D לתעשיית המד-טק על הענן, ומהווה ממשק בין הטכנולוגיה הרפואית עם אנשי מקצוע בתחום הבריאות. היא כוללת מודולים חיוניים שונים ומאפשרת טכנולוגיה רפואית מרוחקת ומותאמת אישית לצרכי המטופל ולצרכי ארגוני הבריאות בעתיד. 
Cyclops Security- מפתחת פלטפורמת חיפוש קונטקסטואלית עבור צוותי סייבר וקומפליאנס. המערכת מאפשרת לאנשי הצוות לשאול את המערכת כל שאלה לגבי המידע שנאסף בפתרונות הסייבר המגוונים של החברה, ולקבל תשובה מהימנה ופרקטית. 
Entitle- מפתחת מערכת לניהול הרשאות בענן. על ידי אוטומציה של ניהול הרשאות, המערכת מאפשרת לכל עובד בארגון לבקש גישה למערכות שונות בענן ולקבל מענה מהיר ויעיל. 
Imagen- מביאה את מהפכת ה-AI לצילום מקצועי. אימג׳ן לומדת את סגנון העריכה האישי של כל צלם על בסיס פרוייקטי עבר שעשו, ומחיל אותו על תמונות חדשות, כך שהצלם חוסך 90% מזמן העבודה הידנית. 
Indoor Robotics- מפתחת פתרון לניטור פנימי של מבנים באמצעות ציי רחפנים. הפתרון שפיתחה החברה מתממשק למערכות הבניין החכם, ומאפשר לרחפנים ולאנשי הצוות להגיב לאירועים שונים במהירות וביעילות. 
Kahoona- מפתחת כלי לצוותי השיווק, המאפשר סגמנטציה ואקטיבציות מדויקות ומונחות פרסונות על 90% מהמשתמשים אשר כיום ״אינם מזוהים״. קאהונה חקרה ופיתחה מנוע להעשרת קהלים מבוסס על מידע שונה, הבוחן את התנהגות המשתמשים באתר באופן ייחודי לה, ומכסה 100% מהמשתמשים - ללא צורך בהתחברות או במידע היסטורי - המביא להורדת עלויות שיווק ולעליה במכירות. 
Octopai- פורצת דרך בתחום מיפוי המידע וניהול מטא-דטא בארגונים גדולים. החברה מפתחת תשתית עבור אנשי דאטה המאפשרת קבלת החלטות מושכלות ומהירות יותר וניהול מערכות הנתונים המורכבות של הארגון בצורה יעילה וחכמה יותר. הפתרון של אוטופיי מתחבר באופן אוטומטי לכל כלי הדאטה הארגוניים, ובונה באופן מידי מיפוי אוטומטי של כל פריטי המידע ברשת הארגונית ועוזרים לנהל אותם במהימנות. 
Piiano- עוזרת לחברות להילחם בפריצות וגניבות מידע בענן. פיאנו מציעה כלי פיתוח למפתחי אפליקציות כדי שיוכלו לבנות ולנהל את בקרות ההגנה על המידע הרגיש של הלקוחות שלהם. פיאנו מספקת פתרון רוחבי החל משלב מציאת בעיות הגנה על מידע בתוך הקוד באופן אוטומטי, ועד מימוש פתרון פשוט של הגנת מידע דרך ממשק תכנות ידידותי שיכול להשתלב בכל צוותי הפיתוח בארגון. 
 
Odeeo - מייצרת פתרונות עבור מפרסמי משחקים ניידים כדי לפתוח את הפלח הצומח של ערוץ השיווק (אודיו ועולם המשחקים), תוך העצמת מפרסמי אודיו להגיע לקהלים בקנה מידה גדול ומגוון. המשימה של  חברת אודיאו היא ליצור חווית פרסום טובה יותר במשחק המחברת בין גיימרים, מפתחים ומותגים באמצעות חדשנות אודיו. 
Statement - מפתחת פלטפורמה לצוותי הכספים הארגון, המאפשרת אופטימיזציה של תהליכים פיננסיים. הפלטפורמה מציגה תמונת מצב פיננסית עדכנית המרכזת את כל החשבונות ונכסי הארגון במקום אחד לטובת אוטומציות של תהליכי תשלום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה