דיגיטל וטק

טיקטוק מעדכנת: זה השינוי החדש באפליקציה האהובה

הרשת החברתית הסינית טיקטוק, יוצאת במספר שדרוגי תוכנה במסגרתה היא משפרת את התצוגה ואת חווית המשתמש בקרב מסכים גדולים. החברה מסרה: "נמשיך להשקיע ביצירת חוויה נהדרת לקהילה שלנו"
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
הרשת החברתית טיקטוק, פרסמה על שדרוג חדש לחווית המשתמש באפליקציה בקרב מסכים גדולים (טלפונים מתקפלים וטאבלטים)  וכעת, החברה הודיעה שהיא מציעה כעת מיטוב לתצוגה והתפריטים כך שיתאימו טוב יותר למסכים אלו.
לפי טיקטוק, השדרוג החדש צפוי להביא לשיפור בתצוגת הסרטונים באפליקציה שיוצגו כעת באופן נקי ומסודר יותר. שינוי אחר שמציע השדרוג הוא פסי ניווט גמישים וברורים יותר בחלק העליון והתחתון של המסך כדי לאפשר גישה קלה יותר לתכונות ולשוניות מועדפות.
 
השדרוג השלישי ואולי החשוב ביותר הוא התאמת הממשק באופן אוטומטי לדרך בה המשתמש מחזיק את המכשיר שלו, בין אם לאורך או לרוחב, וזאת מבלי לשנות כלל את תצוגת הסרטון בפועל.
בנוסף הודיעה החברה שהיא תמשיך בניסיונות למצוא את הדרך המהירה למשתמשים להגיע לתוכן שהם רוצים, ונכון לעכשיו זה אומר אפשרות לבחור תזרימי סרטונים בהתאם לנושא מסוים.
בהמשך לפרסומים, החברה מסרה כי: “שדרוג האפליקציה הזה מביא לדיי ביטוי את המחויבות שלנו לספק מרחב מכיל ומהנה לכולם, ואנו נמשיך להשקיע ביצירת חוויה נהדרת לקהילה שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה