דיגיטל וטק

הסוף למטלות הבית? LG תשיק עוזר אישי מבוסס בינה מלאכותית

כשהמשתמש חוזר הביתה, מקבל את פניו בדלת הכניסה, מבחין ברגשותיו על ידי ניתוח הקול והבעות הפנים ובוחר מוזיקה או תוכן שיתאים למצב רוחו. הוא יכול לסייר באופן אוטונומי בבית, ולשלוח הודעות לסמארטפון אם הוא מוצא חלון פתוח או אורות דולקים. נשיא החברה: "מהלך פורץ דרך"
מערכת ice |  1
בינה מלאכותית (צילום shutterstock)
חברת LG תחשוף בתערוכת CES 2024 בלאס וגאס מסייע אישי ביתי מבוסס בינה מלאכותית (AI), לניהול סביבת הבית החכם. עוזר ה-AI הביתי החכם של LG משלב טכנולוגיות רובוטיות, בינה מלאכותית וריבוי כלים ומודלים לתפעול, המאפשרים לו ולמכשירים הקשורים אליו לנוע, ללמוד, להבין ולנהל שיחות מורכבות – תוך ניהול ושילוב מגוון מכשירי חשמל ביתיים חכמים.
פתרון החיים החכמים של LG, נועד לשפר את חיי היומיום של המשתמשים תוך הצגת המחויבות של החברה למימוש חזון "בית באפס עבודה". עוזר הבית החכם של LG ממנף טכנולוגיית נהיגה אוטונומית עם עיצוב גלגלים דמוי שתי רגליים, המאפשר לו לנווט בבית באופן עצמאי. המכשיר החכם יכול ליצור אינטראקציה מילולית עם משתמשים ולהביע רגשות באמצעות תנועות המתאפשרות על ידי מפרקי הרגליים שלו.
 
השימוש בטכנולוגיית AI רב-מודאלית, המשלבת זיהוי קול ותמונה יחד עם עיבוד שפה טבעית, מאפשרת לעוזר הבית החכם להבין את ההקשר והכוונות של הדברים הנאמרים לו, וכן לתקשר באופן פעיל עם המשתמשים. המכשיר החדש מתפקד כמרכז נייד לניהול בית חכם: הוא מתחבר בשקיפות ובקלות עם מכשירי בית חכמים ומכשירי IoT ביתיים ושולט בהם בצורה חלקה.
שיתוף הפעולה של LG עם קוואלקום, הוביל לשימוש בפלטפורמת הבינה המלאכותית Qualcomm Robotics RB5, המספקת תכונות AI מתקדמות בתחומים כגון זיהוי פנים ומשתמשים. עוזר הבינה המלאכותית משתמש במצלמה המובנית, הרמקול והחיישנים השונים שלו כדי לאסוף נתונים סביבתיים בזמן אמת, כולל טמפרטורה, לחות ואיכות אוויר בתוך הבית.

העוזר האישי לבית של חברת LG (צילום: באדיבות חברת LG)
טכנולוגיות ה-AI המתקדמות של LG מנתחות את הנתונים הללו, לומדת ומשלבת אותם ללא הרף עם מידע חיצוני. עוזר הבינה המלאכותית יכול אפילו לשמש כצג מעקב אחר חיות מחמד וכמאבטח, לספק למשתמשים את היכולת לראות ולטפל בחיות המחמד שלהם מרחוק ולשלוח התראות אם מתגלה פעילות חריגה.
 
עוזר הבית החכם של LG מציע גמישות עבודה וניהול עצמאי של משימות. כך, לדוגמה, הוא יכול לסייר באופן אוטונומי בבית כשאף אחד לא נמצא שם, לעבור מחדר אחד למשנהו ולשלוח הודעות לסמארטפון של המשתמש אם הוא מוצא חלון פתוח או אורות דולקים. הוא יכול לעזור לחסוך באנרגיה על ידי חיבור לשקע חכם וכיבוי מכשירים שאינם בשימוש בכל הבית.

העוזר האישי לבית של חברת LG (צילום: חברת LG)
כשהמשתמש חוזר הביתה, עוזר הבינה המלאכותית מקבל את פניו בדלת הכניסה, מבחין ברגשותיו על ידי ניתוח הקול והבעות הפנים שלו, ובוחר מוזיקה או תוכן אחר שיתאים למצב רוחו. הוא אף מסייע למשתמשים בחיי היומיום שלהם על ידי עדכוני תנועה ותחבורה, עדכוני מזג אוויר, לוחות זמנים אישיים או תזכורות ליטול תרופות.
לדברי ליו ג'ה-צ'ול, נשיא חברת מכשירי החשמל הביתיים ומערכות מיזוג האוויר של LG, "עוזר ה-AI הביתי החכם פורץ הדרך שלנו משלב ניידות אוטונומית וטכנולוגיות בינה מלאכותיות מתקדמות עם יכולות ושירותים מתקדמות כדי לעזור ללקוחות לשחרר את מטלות הבית. כחברת פתרונות חיים חכמים, LG תמשיך לעזור ללקוחות לחוות חיים חכמים ומהנים יותר בבית". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתם לוקחים לנו את הפרנסה
    עוזרת בית 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ומי הולכת לעבוד כעוזרת בית? הרוב גרושות כי זה לא דורש לימודים ותואר אוניברסיטאי.למרות שיש לי,אבל הכי קל למצוא עבודה והשכר בהתאם. עוד מעט תכינו גם ילדי מבחנה שלא נצטרך לסבול כאבים ובחילות,ואז מה יעשו הגברים? ימציאו זריקות נגד חשק ויעקרו את כולם. אבל אל תשכחו לייצר גם כלבים וחתולים מלאכותיים כדי שיהיה לנו למי לדבר. ובסוף גם לרופאים לא תהיה עבודה,כי כולם יהיו רובוטים שמיוצרים ע"י הבינה המלאכותית. אלוהים גם ייצא לפנסיה וכל הרבנים יפוטרו וכך גם הכמרים. בסוף - כל מי שכל כך אוהב את הבינה הזאת,יתעלס עם רובוטית מרופדת ,איי שכחתי שהגברים יהיו מעוקרים. ממש מגדל בבל! אבל לא תישאר פרנסה לאף אחד...
    סגור