דיגיטל וטק

חברת אומניטלקום במיזם חדש: מערכת מצילת חיים

אומניטלקום, חברת התקשורת המוכרת בתחום שירותי התשתיות ומערכות טלפוניה לחברות במשק הישראלי, יצאה ביוזמה שמאפשרת לכל עסק, לקבל מערכת חירום משוכללת שפיתחו בחברה - מערכת ניהול חכמה להקפצת צוותי חירום בלחיצת כפתור בלבד.
מערכת ice | 
מוקד חירום (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר, עטיה מוחמד)
מלחמת חרבות ברזל העצימה את הצורך לערנות ותגובתיות מהירה לצד ניהול צוותים וכוחות בשטח. תגובה מהירה מצילה חיים ולכן מוסדות ציבוריים וגם גופים פרטיים נערכים במלוא המשאבים, על מנת לתת לציבור מענה מהיר ואיכותי. 
מערכת "CALL ON" שפיתחה חברת אומניטלקום, הינה מערכת ניהול חכמה להקפצת צוותי חירום בלחיצת כפתור בלבד. המערכת מאפשרת תגובה מהירה ואפקטיבית באמצעות תסריטי שיחה מוכנים ומוקלטים מראש בהתאמה לכל גוף וסיטואציה ושליטה על הצוותים בשטח. המערכת מסוגלת להעביר מסרים בקיבולת של אלפי ערוצים בדקה באמצעי תקשורת כמו: שיחה קולית, ווטסאפ, SMS ומייל. בתסריט של מצב חירום, המערכת תופעל עד שכל הצוותים המוקפצים ישלחו דיווח סטטוס בזמן אמת מסוג: "אנחנו בדרך" / "מטופל" / "כבר מגיע/ה".
 
המערכת פועלת כיום במרבית בתי החולים בישראל, כאשר, ביה"ח איכילוב אשר הטמיע את המערכת מזה שנים רבות, מדווח על עליה בשימושה בעיקר מאז תחילת הלחימה. אירוע שהמחיש את נחיצות המערכת הוא אסון מירון שהוכרז כאר"ן. לאחר תחקיר האירוע, משרד הבריאות המליץ לכל בתי החולים להטמיע את המערכת ואכן ביה"ח 'זיו', שטיפל במרבית הפצועים באסון, ביצע התקשרות עם החברה, והטמיע אותה זמן קצר לאחר מכן.

לדברי שי גבריאל, מנהל חטיבת המוסדיים באומניטלקום: "ניתן היה לראות את יעילות המערכת ביום שבת, ה-7 באוקטובר, היום הראשון למלחמת "חרבות ברזל", בזכות היערכות של בה"ח ברזילי ושימוש במערכת - חיים רבים ניצלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה