דיגיטל וטק

Team8 ממשיכה להתרחב: אלו הבכירים שיצטרפו לחברה

חברת "Team8", מודיעה על מינוי שותפים חדשים אשר מצטרפים לכוחותיה. אסף אזולאי מונה לשותף ולסמנכ"ל השיווק של החברה ודרור גרוף מונה לשותף נוסף ואף ייקח חלק בתחום המחקר בזרוע הבריאות הדיגיטלית
מערכת ice | 
אזולאי וגרוף (צילום באדיבות Team8)

חברת "Team8", מודיעה היום (שלישי), על מינוי שותפים חדשים אשר מצטרפים לכוחותיה. על פי החברה הישראלית, שני השותפים החדשים שיצטרפו לפורום המוביל בחברה, יחברו לפעילות העסקית.

אסף אזולאי מונה לשותף ולסמנכ"ל השיווק של החברה ובמסגרת תפקידו יוביל את אסטרטגיית השיווק של Team8. דרור גרוף מונה לשותף נוסף בחברה, ואף ייקח חלק בתחום המחקר בזרוע הבריאות הדיגיטלית, אשר חוברת ליזמים הפועלים להקמת חברות חדשות בתחום.
יובל שחר, שותף ויו"ר חברת התוכנה הישראלית, בירך על מינוי הבכירים:  "המודל הייחודי של טים8 לבנייה והשקעה בחברות וליווי שלהן בשוק הגלובאלי, מצריך את האנשים הטובים שיש. שני השותפים החדשים ייקחו חלק חשוב בבניית עתידה של Team8".
 



כידוע, חברת "Team8", מקימה סטארט-אפים ומשקיעה בחברות טכנולוגיה בעולמות הסייבר, דאטה, פינטק ובריאות ואף מפעילה מודל ייחודי להקמת חברות. במסגרת המודל, היא משתפת פעולה עם יזמים מובילים ויחד איתם, בוחנת את ההזדמנויות הגדולות בשוק. בנוסף לכך, במודל המדובר, צוות החברה אחראי על פיתוח אסטרטגי בתחומים שונים, החל משיווק ועד למחקר. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה