בחירות 2022

מפלגה חדשה בישראל: חבר הכנסת יצליח לגנוב קולות מליברמן?

ח"כ אלי אבידר, הפועל כסיעת יחיד לאחר שהתפטר מהממשלה, הכריז רשמית על מפלגה חדשה ושמה "ישראל חופשית". בשלב זה, היא לא צפויה לעבור את אחוז החסימה
מערכת ice |  1
אלי אבידר (צילום נועם רנקין פנטון פלאש 90)
בכנס פעילים שהתקיים היום אחר הצהריים,  ח"כ אלי אבידר הכריז על הקמת מפלגה חדשה ושמה "ישראל חופשית". הרכב הרשימה במפלגה עדיין לא הורכז, אך מטרותיה המוצהרות הן קידום חוק הנאשם (שאמור למנוע מאדם עם כתבי אישום לשמש כרה"מ), , שינוי שיטת הממשל, טוהר מידות ומלחמה על זכותו של האזרח להתקיים בכבוד ולחיות עפ״י דרכו. אנשיו מבטיחים שירוץ עד הסוף, או שיתאחד עם מפלגה קיימת.
 
אבידר פועל כבר תקופה ארוכה בננית קהל ובכנסי פעילים, מאז התפטר מתפקידו כשר בלי תיק והתנתק ממפלגת ישראל ביתנו לתוך סיעת יחיד בכנסת.  אבידר, זכה לפופולריות בזמן  בבלפור ההפגנות כנגד נתניהו, הכריז כבר במאי על הקמת מפלגה חדשה אבל רק עתה היא זכתה לשם. בכנס נוסף שערך פני כשבועיים הכריז "הקיום היהודי ערבי מתחיל בזה שחייבים להסתמך בקואליציה הבאה על המשותפת". עם זאת, על פי פרסום של אתר סרוגים, על פי סקרים פנימיים אבידר רחוק מאוד מאחוז החסימה.
הרשימות לבחירות הקרובות הולכות ונסגרות באופן סופי. אתמול הורכז כי סמוטריץ' ובן גביר הגיעו להסכמות על ריצה משותפת גם בבחירות הנוכחיות. איילת שקד ויועז הנדל הסכימו על ריצה משותפת תחת השם הרוח הציונות. בהמשך החודש יתקיימו גם פריימריז במפלגת הליכוד ובמרץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משוגע
    אמנון 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך חפש מי ייייייי זבל
    סגור