מינויים

מפלגת מרכז? הג'וב הפוליטי החדש של השר לשעבר

יזם ההייטק והשר לשעבר יזהר שי, חוזר לפעילות אידאולוגית, ויעמוד בראש תנועת השמאל "דרכנו"
מערכת ice | 
יזהר שי (צילום נועם רבקין פנטון פלאש 90)
תנועת "דרכנו" הודיעה אתמול (שלישי) על מינויו של שר המדע והטכנולוגיה לשעבר, יזהר שי, לתפקיד יו"ר התנועה. 
יזהר שי נבחר ע"י בני גנץ לרשימת 'חוסן לישראל' שהפכה בהמשך ל'כחול לבן'. יחד עם גנץ הוא נכנס לממשלת האחדות בשנת 2020, לאחר הסבב השלישי של הבחירות. שי קיבל את תיק המדע והטכנולוגיה.
 
לאחר פרישתו מהפוליטיקה שנה לאחר מכן, מונה ליו"ר דירקטוריון קבוצת הדיגיטל הבינלאומית קנדגו, ולשותף השקעות בקרן ההון-סיכון דסרפטיב.
דרכנו היא תנועת שמאל ציונית שהוקמה לאחר הבחירות לכנסת העשרים בשנת 2015 כתוצאה מאיחוד בין "V15" ו"קול אחד", על ידי פולי ברונשטיין ונמרוד דוויק.
 
במאי 2020 השיקה תנועת דרכנו את דמוקרטtv - שידורי וידאו חיים באינטרנט, בהובלת לוסי אהריש. האתר פועל באמצעות תשתיות האינטרנט והאולפנים של וואלה! תקשורת. השידורים נסמכים על מימון המונים, המתפרסמים באופן גלוי.
יזהר שי מסר בתגובה: "אני נרגש להצטרף לדרכנו בימים כה גורליים לעתידה של מדינת ישראל. ביחד עם מועצת המנהלים של דרכנו, הנהלתה ובעיקר - מאות אלפי התומכים שלה, נתגייס כולנו למאבק בלתי מתפשר על שימור ערכי היסוד של מדינת ישראל כמדינה יהודית, ציונית ודמוקרטית. נעשה כל שניתן במסגרת החוק הישראלי כדי לוודא את המשך הנחלתם וביסוסם של ערכי היסוד המפורטים במגילת העצמאות ולהוות את הקול של הרוב המתון במדינת ישראל״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה