מינויים

ג'וב חדש לשר המדע לשעבר יזהר שי

מי שהיה שר המדע לשעבר ומונה לפני חודש לשותף השקעות בקרן ההון-סיכון דיסרפטיב DISRUPTIVE AI, מונה היום לתפקיד חדש בענקית הטכנולוגיה
אביחי דלאל | 
יזהר שי (צילום נועם רבקין פנטון פלאש 90)
קבוצת הדיגיטל הבינלאומית קנדגו הודיעה היום (שני) על מינויו של יזהר שי, שר המדע והטכנולוגיה לשעבר, מנהל בכיר בהייטק ומשקיע הון סיכון. כזכור, רק לפני כחודש שי הפך לשותף השקעות בקרן ההון-סיכון דסרפטיב.
החברה מנהלת את הפרסום הדיגיטלי עבור שורת חברות אמריקאיות בהיקף שנתי של למעלה מ-100 מיליון דולר.  בנוסף, לחברה חטיבת יזמות שבונה פעילויות Direct To Consumer ומפעילה תוכנית תזונה מבוססת AI בה עושים שימוש מעל ל-2 מיליון איש במדינות המערב.
בקנדאגו מספרים כי המינוי של שי הוא חלק ממהלך הרחבת דירקטוריון החברה על מנת לחזק ולתמוך באסטרטגית הצמיחה המואצת שלה, לרבות בהיבטי M&A ושיתופי פעולה אסטרטגיים עם סטארטאפים, רשתות קמעונאות בינלאומיות וקרנות הון סיכון. עם הצטרפותו של שי, החברה החלה בגיבוש תכנית אסטרטגית שתחזק את פעילות חטיבותיה השונות ותאיץ את צמיחתן.
יזהר שי, לשעבר שר המדע והטכנולוגיה וכיום יו"ר דירקטוריון Kendago התייחס למינוי: "אני גאה להצטרף לקנדגו, שהפכה תוך שנים ספורות לאחד המפרסמים הגדולים בעולם ונמצאת בחזית תעשיית הדיגיטל באמצעות שילוב של מהנדסים, אנשי קריאייטיב וטכנולוגיה מובילים. לחברה הזדמנויות צמיחה אדירות, והיא ממוצבת היטב כדי לנצל אותן במלואן".
רפי מגן, מנכ"ל Kendago אמר: "זו גאווה גדולה לצרף לשורותינו את שר המדע והטכנולוגיה לשעבר, יזהר שי. הוא הוכתר בעבר כאחד מ-100 האנשים המשפיעים ביותר בהייטק הישראלי והקים את קהילת היזמים הגדולה בישראל, אצטדיון הסטארט-אפ. ניסיונו העשיר והמוצלח כיזם, מנהל ואיש הון סיכון, במקביל לעבודתו רבת השנים כמנטור ליזמים וכחבר דירקטוריונים, יאפשר לו לתרום לקנדגו רבות בדרכה לגיבוש אסטרטגיית צמיחה והתעצמות והמשך ביסוס מעמדה הבינלאומי. עם התקדמותנו נראה שההזדמנויות גדלות מיום ליום, ותעדוף וניהול נכון שלהן מקבלים משנה חשיבות. אנחנו מברכים את יזהר עם כניסתו למשפחת KENDAGO".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה