בחירות 2022

ח"כ גלית דיסטל מבהירה: "אני לא תומכת בגלעד שרון"

לאחר שנצפתה ותועדה יושבת לצדו של גלעד שרון ותועדה מביעה תמיכה באיש שהיה מאדריכלי ההתנתקות בכנס שנערך אמש, ח"כ דיסטל-אטבריאן מבהירה: "אני לא תומכת בגלעד שרון"

דוד זולדן |  3
גלית דיסטל אטבריאן (צילום יונתן סינדל פלאש90)
לאחר שתועדה מסתודדת עם גלעד שרון מועמד הליכוד לכנסת הבאה ומביעה תמיכה במועמדותו, ח"כ גלית דיסטל-אטבריאן (הליכוד) מבהירה: "אני לא סולחת ולא אסלח לגלעד על חלקו ותמיכתו בפשע הגירוש ואין לי שום כוונה להצביע לו בפריימריז או לקרוא למי מתומכי לעשות כך".
חה״כ דיסטל-אטבריאן הוסיפה: "למען הסר ספק: לא רק שאני מתנגדת בכל נימי נפשי למסירת שטחים מארץ ישראל, הגירוש הנפשע היה הדבר שהעביר אותי סופית מהשמאל לימין. להיות נחמדה למי שיושב לצדי בכנס זה דבר אחד, למסור שטחים מארץ ישראל זה דבר אחר לחלוטין".
 
עוד אומרת דיסטל: "ביום גוש קטיף אני ביקשתי להיות נציגת הסיעה במליאה, ואחד מקשריי הראשונים כחברת כנסת היה עם המגורשים, ביקרתי אותם, שוחחתי איתם, ייצגתי אותם והבטחתי להם שלעולם לא עוד". 
דיסטל מבהירה כי: "אם גלעד שרון יכנס לרשימת הליכוד או לא יכנס זו כבר החלטתם של 140,000 מתפקדי הליכוד ואינה קשורה אלי בשום צורה. ברשימה שלי בכל אופן יהיו אך ורק חברי כנסת שהצהירו על נאמנות מלאה לארץ ישראל, תורת ישראל ועם ישראל. שיהיה ברור: אני לא תומכת בגלעד שרון. כמו כן, אין לי שום דיל עם גלעד שרון. דבריי שצולמו בכנס היו מתוך נימוס בלבד וכוונו אך ורק לפעילותו לחיזוק הנגב בשנים האחרונות. אני לא סולחת ולא אסלח לגלעד על חלקו ותמיכתו בפשע הגירוש ואין לי שום כוונה להצביע לו בפריימריז או לקרוא למי מתומכי לעשות כך".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ומה עם נתניהו שתמך ? עליו אין לך כעסים?
    מירי 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובכלל אין לאף אחד זכות לשפוט אדם עד שהיה במקומו ואין לשער באיזה מכבש לחצים עמד כשקיבל את ההחלטה הזו
    סגור
  • 2.
    לא יכולה לראות את שרון גלעד
    לא ביביסטית 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלית פי אלף יוצר תורמת
    סגור
  • 1.
    בטח שאת לא תומכת קיבלת הוראה מהנוכל (ל"ת)
    משה 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור