בחירות 2022

מי הנציגה הימנית היחידה שזכתה לתמיכתו של הרב שפירא?

מועמדים רבים לפריימריז בציונות הדתית ביקשו תמיכה מראש ישיבת רמת גן הרב יהושוע שפירא וממנהיגי הציונות הדתית, אבל הוא הסכים לתמוך רק במועמדת אחת: " אני ממליץ לכולם לשים אורית סטרוק בקלפי"
דוד זולדן | 
אורית סטרוק (צילום יצחק ווייס)
הפריימריז בציונות הדתית: מכולם יוצאת אחת. אורית סטרוק היא הנציגה היחידה שבה הביע תמיכה הרב שפירא.
בסרטון שפרסם הרב שפירא הוא אומר: "המסירות של אורית במשך עשרות שנים היא מיוחדת ויוצאת דופן, אני ממליץ לכולם לשים אורית בקלפי"
עוד אמר הרב שפירא: "יש יוצאת דופן אחת, אני מכיר אותה ארבעים שנה, אורית סטרוק. את המסירות שלה לתורה, מסירות אין קץ לארץ ישראל והכנסת אורחים. היא עבדה במסדרונות הכנסת למען כל הערכים הגדולים הללו עוד הרבה לפני שהייתה חברת כנסת. רק מפני שטובת האומה הישראלית עמדה לנגד עיניה".
 
הרב שפירא סיפר כי "עם משפחה גדולה, היא הייתה יום יום נוסעת באוטובוסים בשביל להגיע לכנסת לסייע לעם ישראל, בנחישות, אידאליסטיות יוצאת דופן, בשקט, בנעימות ובעבודה עניינית מסורה שאין לה כדוגמה.
לסיום אמר הרב כי "מי שיש לה רקע שהייתה אשת אברך בחברון, שמסרה עצמה כל חייה לבניין עיר האבות, שמסרה עצמה לאומה הישראלית. אני חושב שיש מאבק גדול שאנחנו צריכים להתגייס בו, המלחמה על הזהות היהודית של מדינת ישראל ויש לא מעט שרואים את התפקיד הזה לנגד עיניהם. המסירות של אורית במשך עשרות שנים היא מיוחדת ויוצאת דופן, אני ממליץ לכולם לשים אורית בקלפי"
הפריימריז בציונות הדתית יתקיימו ביום שלישי הבא. כ-24,000 מתפקדים יבחרו בין 16 מתמודדים בפריימריז על מנת לקבוע את רשימת המפלגה לכנסת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה