בחירות 2022
ש"ס פתחה את קמפיין הבחירות תחת הסלוגן: "רעבים לשינוי"
״רעבים לשינוי״ - ש"ס פותחת את קמפיין הבחירות ומתחייבת: ״מיליארד שקלים בשנה, קבועים בבסיס התקציב, עבור ביטחון תזונתי באמצעות כרטיסי מזון נטענים. ללא זה - לא תהיה ממשלה״
תנועת ש"ס פתחה הבוקר את קמפיין הבחירות תחת הכותרת "רעבים לשינוי", כתשובה ל׳ממשלת השינוי׳ שהפכה בעיני אדריכלי הקמפיין את מעמד הביניים בישראל ל"עניים החדשים" המתלבטים בין מוצרי מזון בסופר.
במסגרת הקמפיין החברתי ש"ס מציבה את נושא הביטחון התזונתי בראש סדר העדיפויות. לטענת מובילי הקמפיין - ש״ס היחידה שעשתה זאת בתקופת הקורונה ומתחייבת להפוך זאת לקבוע.
בסרטון המצורף, מציג יו״ר ש״ס אריה דרעי את הבטחת הבחירות הראשונה: "כניסת ש"ס לממשלה תותנה באופן חד משמעית בשריון של מיליארד שקלים כל שנה בבסיס התקציב לכרטיס הביטחון התזונתי לזכאים, מכל המגזרים, וזאת כחלק מתכנית כוללת למיגור העוני וסיוע לאזרחי ישראל הקורסים תחת יוקר מחיה משתולל וממשלה אטומה של לפיד וליברמן".
עוד ב-
ש"ס, כמפלגה החברתית היחידה בישראל, שמה לה למטרה לתקן את העוולות ולהגן על מעמד הביניים והשכבות החלשות, ובתוכם 2.6 מיליון הישראלים העובדים שאינם מצליחים לגמור את החודש, 850,000 הילדים ו-201,000 הקשישים אשר נמצאים בחוסר ביטחון תזונתי חמור.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.לכם אני לא מצביעאבדתם את הצפון 09/2022/10הגב לתגובה זו0 0כיפה על הראש פושעיםסגור
-
1.מתחייבים מראש לסחוט מביבי כספים לחרדים מובטלים מרצון? (ל"ת)גל 08/2022/29הגב לתגובה זו0 0סגור



