בחירות 2022

מרב מיכאלי זועמת: "שנים שאני זועקת, פשוט להישאר בחיים"

יו"ר מפלגת העבודה מגדירה מחדש את המושג: "ביטחון" ומעניקה לו פרשנות חדשה בעקבות רצח מנאר
דוד זולדן |  1
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי מגיבה לרצח המזעזע בלוד: "אמא ובת נרצחו הלילה בלוד. אני מרגישה שאני צריכה לחזור על זה כדי לתפוס את עומק הזוועה. אמא ובת נרצחו הלילה בלוד. 5 מילים שמתארות את המצב הקשה שאנחנו בו. מצב שבו הביטחון האישי לא רק שלא מובן מאליו, הוא חסר כל כך, הוא חסר עוד יותר בחברה הערבית ובעיקר הוא חסר לנשים. זה בלתי נסבל". 
עוד אמרה מיכאלי: "אני מחזקת את המשפחה של מנאר חג'אג' וחדרה בתה, ברגעים הטרגיים והקשים האלה, ומבטיחה שכממשלה, כנבחרת ציבור, אני אמשיך להוביל את המאבק נגד האלימות הקשה הזאת למען כל אחת ואחת. אחרי שנים של הזנחה, דרשנו ותקצבנו תכניות להגברת הביטחון של אזרחי ואזרחיות ישראל הערביות. וזאת רק ההתחלה. השר שלנו עמר בר לב הוא הראשון שהיה לו האומץ להכניס את הידיים למשבר המדמם הזה ולהתחיל להיאבק בפשיעה, בנשק הלא חוקי, באלימות. ככה משנות מציאות". 
 
לסיום היא אומרת: "שנים שאני נאבקת להגברת הביטחון לנשים, גם יהודיות וגם ערביות, במרחב הציבורי והפרטי. זאת השליחות שלי. כי ביטחון זה לא רק לנצח מלחמות, ביטחון זה להישאר בחיים. פשוט להישאר בחיים. שנים שאני זועקת את הזעקה הזאת, שנים נלחמת למען הזכות הבסיסית הזאת. ולא אפסיק. עד שננצח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעבר" הקו הירוק"
    משה 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומה עם ביטחון תושבי יו"ש שאת מתעקשת לא לשפר את תשתיות התחבורה שם?!!! אופס-שכחתי שזה מחוץ לגבולות מדינת "חדרה-גדרה"....לא כלול לכן בתוכניות העבודה של השרה...
    סגור