בחירות 2022

זהבה גלאון מאיימת לסגור את הברז: זו ההצהרה הקשה

יו״ר מרצ זהבה גלאון עולה למתקפה נגד המכינות הדתיות: ״זאת לא עוד הבטחת בחירות שלי ושל מרצ. זאת משימת חיים עבורי בתפקידי בממשלה הבאה. אנחנו נשים לזה סוף - הפיות שפולטים את השנאה הזאת לא יקבלו עוד אגורה מתקציב מדינת ישראל. המדינה לא תתקצב אותם, וכספי המיסים של מדינת ישראל לא יזרמו לכיסי השנאה האלה״
דוד זולדן |  4
זהבה גלאון (צילום טוויטר/זהבה גלאון)
זהבה גלאון בקמפיין חדש נגד תקצוב המכינות הדתיות. לדברי יו"ר מרצ: "ציטוטים נוראיים נגד להט"בים, נגד נשים, נגד חילונים - כולם יוצאים ממכינות קדם צבאיות שמתוקצבות בעשרות מיליונים מתקציב המדינה. שמעתם נכון - אני ואתם משלמים מהכיס שלנו לרבנים שמחנכים שנשים דעתן קלה, שלהיות הומוסקסואל זאת מחלה, שחופש ביטוי יוצר בוגדנות ושמי שחושב שעמוס עוז צדק - יש לו מחלה אנושה במוח. הזוועות האלה לא נאמרות סתם ככה בחלל ריק. אלה דברים שרבנים מלמדים תלמידים צעירים במכינות. זה תוכן שהכסף שלנו מממן ושהמדינה שלנו מעודדת. זה נראה לכם הגיוני?!".
גלאון מוסיפה עוד: "הנערים האלה מקבלים גם הוראות הפעלה, איך לשטוף את המוח לחברים שלהם בצבא: "ההגנה הכי טובה היא ההתקפה. זה אלף-בית של סיירת. אתה חודר לשטח אויב. אתה חותר למגע. אתה עושה את זה עם רעל בעיניים ועם סכין בין השיניים. וכל זה אני מדבר ברמה הדתית אם תהיו משוגעים, ותעסקו בהתקפה ולא בהגנה, הסיכויים שלכם עולים כל הזמן. אבל זה לא התקפה חד-פעמית. זה שלוש שנים התקפה".
 
גלאון מחדדת: "את שטיפת המוח מלאת השנאה הזאת אנחנו סוף סוף יכולים לראות בזכות עו"ד יאיר נהוראי, שנאבק כבר שנים נגד מכינות ההסתה ופרסם את כל הציטוטים בספרו החדש. לקרוא ולהבין זה דבר אחד. הדבר החשוב יותר - הוא לדעת מה לעשות עם המציאות הזאת. זאת לא עוד הבטחת בחירות שלי ושל מרצ. זאת משימת חיים עבורי בתפקידי בממשלה הבאה. אנחנו נשים לזה סוף - הפיות שפולטים את השנאה הזאת לא יקבלו עוד אגורה מתקציב מדינת ישראל. המדינה לא תתקצב אותם, וכספי המיסים של מדינת ישראל לא יזרמו לכיסי השנאה האלה".
לסיום היא אומרת: "ביום שבו תקום הממשלה הבאה, אני הולכת לחתוך להם את צינור הכספים. בשביל שזה יקרה אני צריכה שתשפו את הפוסט הזה ותשלחו אותו לכל מי שאתם מכירים או מכירות, לכל מי שלא יודע מאיפה נחתה עלינו השנאה הזאת ולמה היא ממשיכה לזרום. שתפו, צאו להצביע - ויחד אנחנו נעצור את זה. עם מרצ גדולה - זה אפשרי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עד כמה נמוך יכול לרדת מוח שטוף שנאה בולשביקית אנטי ציונ
    פומה 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מלכת השפלות ושנאה כל מה שיוצא מפיך זההסתה נוסך בולשביקי ...... בלי חרות ומקי... כמה שפלות,נגד אלא שעומגים בחזית העם בכדי שרפש יכול לתקוף אותם! אך קומיסרית אין מה להגיד לאנשי מכינות שלה, שלום עכשיו,יש גבול,סכויות אזרח -רק לערבי! חלאות אלא שומרים מלוכדים בשנאה לימין,כך הם גם הדיחו אנשים כמו גלנט,והיירש שלא יפרקו ִחבורת נחשים עם דרגות שונאי התישבות עם חייב לדרוך על צל שלך
    סגור
  • 3.
    אם זה לא שנאה מה כן? (ל"ת)
    אמיתי 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מעדיף שפה ביבים כמו שלך לא יטיף מוסר לאחרים (ל"ת)
    אלמוני 09/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    עוכרת ישראל
    צ׳ארלי פרץ 09/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין פוליטיקאי שדיבר נגד דעת תודה ושרד !
    סגור