בחירות 2022

אראל סג"ל נגד יוצר "ארץ נהדרת": "אתה בור, אידיוטי"

העיתונאי אראל סג"ל תוקף את דוד ליפשיץ, הכותב הראשי בתכנית הטלוויזיה, מאז ימיה הראשונים, שהעלה ציוץ עם עקיצה לכיוונו של נתניהו
מערכת ice |  7
אראל סגל (צילום ערוץ 14)
איש תקשורת, פרשן פוליטי ואיש ימין ידוע - אראל סג"ל, לקח את זעמו לטוויטר, באמצע הלילה שבין שני לשלישי. מטרת התקיפה שלו הייתה דוד ליפשיץ - יוצר וכתב ראשי ב"ארץ נהדרת", מאז תחילת שידוריה. ליפשיץ צייץ את תמונתו של ראש הממשלה, יאיר לפיד, בזמנו שהוא עולה למטוס בדרכו לעצרת או"ם, שם הוא יישא נאום וגם אמור להיפגש עם נשיא טורקיה ארדואן.
 
לצד תמונתו של לפיד, ליפשיץ כתב: "בלי קשר לדעה פוליטית, זה לא בכל זאת יותר הגיוני לראות ראש ממשלה טס לביקור רשמי בלי אשתו, הבן בן ה-30 (ומזוודות עם כביסה)?". הכוונה היא כמובן לבני הזוג נתניהו, בנם יאיר והדיווח של וושינגטון פוסט מלפני שנתיים, על פיו נתניהו היה נוהג להביא איתו כביסה מלוכלכת במזוודות, בביקורים שלו בבית הלבן.
 
סג"ל, תומך נתניהו נלהב, הגיב לציוצו של יוצר ארץ נהדרת וכתב: "בלי קשר לדעה פוליטית אתה באמת בור. עובדי משרד החוץ מחרימים את הביקור, כי החלול לא מתייחס אליהם כבר שנה. לכן, הביקור הזה עולה אקסטרה מאות אלפי דולרים של חברת הפקה פרטית, שלא לדבר על המטוס שיושב בחניה בגלל פרינציפ אידיוטי. בלי הכוכבים שמשחקים על הפיי רול של קשת, אתה לא ממש מבריק". 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    סגל פשיסט חולה נפש ידוע כמו ינון מגל ועוד כמה צעקנים (ל"ת)
    ויגן 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 5.
    בור ועם הארץ
    בור 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 5
    בלי תואר, בלי כישורים, בלי תעודת בגרות. אם החרדים צריכים לימודי ליבה אז גם לפיד
    סגור
  • אם לפיד בור, קל וחומר מרבית מצביעי הליכוד
    צדקיהו 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לפיד אינטליגנטי, משכיל גם ללא תארים פורמליים, ומעל הכל אדם ישר שטובת ישראל לנגד עיניו. באם לפיד בור, כך גם מרבית מצביעי הליכוד החסרים הכשרה אקדמית. נתניהו, למרות השכלתו כארכיטקט ספינות ומשלח ידו כאיש מכירות בשטח הרהיטים, הוא אדם לא ישר ,לא הגון, נהנתן , ערמומי להרע, ומעל הכל נצלני, חסר אמינות ולא אמיץ במיוחד להתמודד עם האמת ועם מעשיו הפליליים.
    סגור
  • 4.
    בור?
    ריקלין 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    7 4
    עדת החנפים של הקיסר מצאה מילה חדשה במילון: בור (מגל הדוס הליצן, וריקלין מגן המישפחות). קשה לקבל ציונים ממי ששיא הקירה שלו הייתה כהג הובלת רהיטים בארה"ב, שנבעט מכל כך הרבה מערכות תיקשורת (מקבל שיחות מטראמפ ממטוסו הנשיאותי). לפחות תדייק: מי שהרס את מישרד החוץ היה הקיסר, אשכנזי ולפיד קידמו מאד את המישרד. ולגבי המטוס המגלומני של הקיסרית - רק אוויל כמוך מביא זאת כארגומנט נגד לפיד, יורה לעצמו בברך. ליפשיץ מחזיק תוכנית עם הצלחה פנומינלית בכל קנה מידה, וכדאי שגם ביביסט, לא חכם במיוחד, ייתן כבוד.
    סגור
  • 3.
    אראל סגל עיתונאי שבוי של כחלחל השיער
    צדק 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אראל סגל מתעלם מעובדות ותוקף כדי להסיט את תשומת הלה מנתניהו המושחת שטובת ישראל לא עולה אצלו על טובתו האישית. צאין בכלל השוואה בין היושרה של לפיד לחוסר היושרה לשחיתות ולנהנתנות של ביבי ואנשי שלומו.
    סגור
  • 2.
    הסיפור של השחיתות של לפיד מוסתר היטב בתקשורת (ל"ת)
    תקשורת מוטה 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 1.
    אראל סג"ל צודק. תוכנית עם אי.קיו נמוך והומור של כיתה ח' (ל"ת)
    איתן 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    7 10
    סגור