בחירות 2022

איתמר בן גביר ומרב מיכאלי מתעמתים: "דובון אכפת לי"

השרה מירב מיכאלי ויו"ר עוצמה יהודית התעמתו בתיכון בליך, כשמאבטחים ניסו להפריד בין שני המחנות הניצים. מיכאלי הטיחה בבן גביר: "לא שירתת בצבא, אתה עובד עליהם". בן גביר הבריק בגימיק חדש ולתדהמתה שלף מהקהל פעיל ממפלגתו לבוש מדי צה"ל וכבול באזיקים. 
דוד זולדן |  5
איתמר בן גביר, מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מתוך אתר הכנסת)
עימות חריף בין שרת התחבורה מרב מיכאלי, יו"ר מפלגת העבודה, לבין חבר הכנסת איתמר בן גביר, יו"ר מפלגת עוצמה יהודית בסיעת הציונות הדתית, זאת במהלך ביקורם של השניים בתיכון בליך ברמת גן לרגל קיום בחירות מדומות לתלמידי התיכון.
בנוסף לעימות המתוקשר עם מיכאלי, בן גביר טוען לאפליה ברורה מטעם תיכון בליך: "ניסיון להטות את תוצאות הבחירות בבליך. על פתק הבחירות שלנו לא מופיע השם של ח"כ בן גביר. המטרה ברורה: הטיית התוצאות בניסיון להראות שהפופולריות שלי היא כביכול לא אמיתית, בזמן שרוב עצום בתלמידים תומך בי. זה לא יעזור לשמאל - בבחירות האמיתיות אנחנו ננצח".
יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי הגיבה לעימות בתיכון בליך: "אני מכירה את איתמר בן גביר מהימים שהוא לא היה מתחפש לדובון אכפת לי, מהימים שבהם הוא היה אומר בפה מלא להומואים וללסביות אין מקום כאן, מהימים שבהם הוא היה אומר בפה מלא שהכול צריך להיות סגור בשבת ונשים לא יכולות לקבל זכויות כמו גברים"
"תגידו, אתןם רוצות ורוצים מדינה יהודית דמוקרטית וליברלית? אתןם רוצות ורוצים שתוכלו ללבוש מה שבא לכןם? שתוכלו להתבטא ולהגיד מה שבא לכןם? אתןם רוצות ורוצים שיהיה פה איפה לגור כשתהיו גדולים? ושיהיה לכןם איפה לעבוד ומשכורת שאשכרה תוכלו להתפרנס ממנה? אז אנחנו ההצבעה שלכןם חברות וחברים.
 
אתןם רוצות ורוצים שיהיה מותר להיות פה מה שאתןם רוצות ורוצים סטרייט או לא סטרייט, הומו או לסבית או גאה או שאתם מעדיפים שזה יהיה אסור? כי חוץ מזה שמפלגת העבודה נלחמת על האמת שלנו, של מדינה יהודית, דמוקרטית וליברלית, שמעתי שיש לכןם פה אורח שמאוד מצליח אצלכם - שמבטיח לכם עוצמה יהודית. אז תקשיבו רגע, אני פשוט מאוד מאוד מבוגרת כבר ואני מכירה אותו עוד מהימים שהוא לא היה מתחפש לדובון אכפת לי או לכבשה שושנה.
אני מכירה אותו מהימים שבהם הוא היה אומר את האמת שלו ולא מתחפש לכל מיני דברים חמודים כאלה. מהימים שבהם הוא היה אומר בפה מלא להומואים וללסביות אין מקום כאן, מהימים שבהם הוא היה אומר בפה מלא הכל צריך להיות סגור בשבת ונשים לא יכולות לקבל זכויות כמו גברים, בגלל שצריך ללכת לפי הדת, הכל צריך ללכת לפי הדת. אני מכירה אותו לא מהימים שבהם הוא היה חמודי דובון אכפת לי. אני מכירה אותו מהימים שבהם הוא היה אומר את הגזענות שלו בפה מלא, מוות לערבים, מוות לערבים, מוותר לערבים, לא לפני שהוא היה עושה לזה מכבסת הכבשה שושנה.
ואני אומרת לכן ולכם- הוא מנצל אתכם, הוא מנצל את זה שאתןם צעירות וצעירים ונלהבים ורוצים עוצמה. אבל עוצמה יהודית חברות וחברים, זה לשמור על מדינת ישראל יהודית ודמוקרטית - כזאת שתהיה בה תחבורה ציבורית בשבת, לכולם ולכולן. כזאת שגאה להיות ישראלי, סטרייט, הומו, לסבית או לא משנה מה. עוצמה יהודית חברות וחברים זה לשמור על צה"ל חזק ולא כמו האיש הזה שמדבר על עוצמה יהודית אבל לא שירת בצה"ל, בכלל לא שירת בצה"ל אף פעם.
לסיום אמרה מיכאלי: "אז על מה אנחנו מדברות ומדברים חברות וחברים. אנחנו מדברות על שלושה דברים למדינת ישראל. אנחנו מדברות ומדברים על מדינה יהודית דמוקרטית וליברלית, עם צבא חזק ועם שוויון לכולןם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    גאה להצביע עבור בן גביר.
    מיכאל 10/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שלא מרגיש שהמדינה מתפוררת חי בסרט.
    סגור
  • 4.
    אשכרה דובון אכפתלי
    יוסי 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר מסוכן לישראל מהרבה אחרים
    סגור
  • 3.
    מרושעת ברמות
    גבי 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סכנה למדינה
    סגור
  • 2.
    אישה מרושעת (ל"ת)
    קובי 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    מסוכנת למדינה
    מירב מקומך במוסד סגו 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    במילים יפות היא אומרת מה שהגרמנים אמרו בפה מלא- יודן ראוס!!! כל מה שריח יהדות יוצא ממנו את מזלזלת ודורסת ברגל גסה. הדבר האחרון שמעניין אותך זה שוויון לנשים. את פשוט תהיי בעד כל מה שהוא אנטי יהודי.
    סגור