בחירות 2022

"גם היטלר עלה דמוקרטית": הח"כ מיש עתיד תכף מתקפה

רם בן ברק מיש עתיד טען: "לא משווה, אבל גם היטלר עלה לשלטון בצורה דמוקרטית. הדבר הראשון שעשה הוא לבטל את בית המשפט העליון". בליכוד ובמקומות נוספים לא הפסיקו לתקוף
מערכת ice |  8
רם בן ברק, בנימין נתניהו (צילום רועי כץ, פלאש 90/ יונתן סינדל)
סערת ענק ברשתות החברתיות 4 ימים בלבד ליום הבחירות. רם בן ברק מיש עתיד בהתבטאות אולי החמורה ביותר שנשמעה עד כה בהשוואה שקשה מאוד שלא להסתייג ממנה, שכוללת את הצורר הנאצי אדולף היטלר.
רם בן ברק מיש עתיד השמיע את ההתבטאות הבאה באירוע שבתרבות בו השתתף: "לא משווה, אבל גם היטלר עלה לשלטון בצורה דמוקרטית. הדבר הראשון שעשה הוא לבטל את בית המשפט העליון".

ח"כ מיקי זוהר כתב בחשבונו בטוויטר: "רם בן ברק ירד מהפסים. התבטאותו משקפת צביעות, שלצערנו קיימת בחלק משמעותי של השמאל הישראלי. בזמן שהם מדברים על הסתה ושנאה מימין, הם לא מספיקים להפיץ שנאה והסתה נגד הימין ונתניהו".
איתמר בן גביר מהציונות הדתית טען: "היום בשבת, ביום הקודש של העם היהודי, השווה חבר כנסת בכיר מהמפלגה של יאיר לפיד את רוצח היהודים הנורא בהיסטוריה לבן גביר. זהו, חציתם את הקו האדום האחרון, לא נותרה בכם טיפה של אחוות אחים, רק שנאת אחים. אני דורש מיאיר לפיד להודיע עוד הערב על סילוקו של רם בן ברק ממפלגתו. עם ישראל לא יסלח לכם על ההסתה, על ההשוואה הנוראית הזו. תתביישו".
חברת הכנסת קטי שטרית (הליכוד) מגיבה לדבריו של רם בן ברק: "רם תתבייש! ‏אחרי האמירה האומללה שלך שאנחנו השחורים ואתם הלבנים, עכשיו אתה משווה את מנהיגם הנבחר של מרבית היהודים לצורר היהודים הגדול ביותר בהיסטוריה?! ‏נמאס לנו מתחושת העליונות וההסתה שלכם. ‏כולי תקווה שביום שלישי הקרוב הליכודניקים יתנו לך ולחברים הגזענים שלך את התשובה בקלפי!".
בעמוד הפייסבוק של יו״ר ארגון העובדים של קק״ל, ישראל גולדשטיין נכתב: "גם בזמן בחירות אסור בתכלית האיסור לומר דברים מהסוג של ח"כ רם בן ברק מיש עתיד, ח״כ שמשווה בין מחנה הימין להיטלר פשוט בושה! מעניין אם מישהו שם ביש עתיד יגנה את האמירות הללו. ביום שלישי הקרוב מצביעים מ.ח.ל. ומחזירים את הימין לשלטון".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    רק ביבי פירק הליכוד
    פאשי 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק ביבי - הרס את הליכוד הממלכתי. מי שנשאר לצד ביבי זה רק הרעשניים חסרי היכולת ועושי דברו. הליכוד שהכרתם נעלם ובמקומו נוצרה מפלגה חדשה - הליקוק! אצל ביבי - רק הליקוק יכול. מצביעי ליכוד יקרים - בבחירות האלה חייבים להראות לביבי את הדרך החוצה! לביבי לא חשוב מה 80 אחוז מהציבור רוצים. הוא יקצין עמדותיו ויפלג את הציבור וימכור את טובת כולנו בשביל הקיצוניים והחרדים - על מנת לשרוד בשלטון. אנא מכם - אסור לתת לביבי בן גביר וסמוטריץ להפוך אותנו לדיקטטורה פשיסטית ומדינת הלכה. חייבים לדאוג לרוב המתון. לאיחוד החברה ואיחוי הקרעים. אין באמת ימין ושמאל בארץ. הפילוג הדמיוני הזה משרת רק את ביבי. הפרד ומשול. 80 אחוז מהציבור יפסידו את האחדות שלנו.
    סגור
  • 7.
    מעניין למה הביביסטים קפצו
    רק ביבי פירק את הליכ 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא אמר שהוא לא משווה, אז למה הם אומרים שהוא השווה. ואם כבר זה היה לכיוון של בן גביר ולא לגבי נתניהו. לא משווה, אבל תראו מי קופץ בראש
    סגור
  • 6.
    רם
    שמעון 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בן ברק אתה כמו ברק לך לכל הרוחות חצוף שמאלני מגעיל ואנחנו עם ישרא ל נדאג שאתה והשמאל החצוף והמתנשא שכוכלכם אפס מאופס לעלות אותכם על מטוס ולהעיף אותכם לכל הרוחות זה לא חדש ככה מחנכים אותכם בבית מגיל אפס אתה באמת דומה לחברי מהרייך השלישי גזענים ורודפי שלטון ובצע תתביישו לכם
    סגור
  • 5.
    הם מפחדים!!! (ל"ת)
    יוחאי 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    צריך לבדוק אם זה לא אח של יאיר גולן
    רוזנצווייג התותח 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שניהם נראים מוזר
    סגור
  • 3.
    אידיוט עלוב. עוד מנדט לליכוד! (ל"ת)
    יורי 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    תחת תדמית הביטחוניסט מסתתר אידיוט
    יוסף בכר 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לצערי רם בן ברק מסתחרר עצם הסקירה וההתע ינות של המדיה בו, לפתע משחרר לו הקוף והוא פולט שטויות של אדיוט חסר נסיון
    סגור
  • 1.
    די
    יעקב 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אדון רם בן ברק, לא נמאס לכם לרדת ברמה כל כך נמוכה? אתם פוגעים לזכר של כל קורבנות המלחמה. יותר גרוע מהאנטישמים. רק לא מזמן חגגנו חג סוכות ולא למדת את המסר? יש לאחד את כל העם הזה. אם התמודדתם וחייתם בממשלה עם תומכי הטרור, מה כל כך קשה לחיות עם הפטריוטים של המדינה? די, נמאסתם עם כל ההסתות שלכם. יש לנו מדינה אחת, ויש לשמור עליה. תטפלו באיוביים שבפנים. תראה מה קורה בערים שלנו, במוסדות אקדמיים, איך תומכי טרור בחופשיות מפגינים. אני כולי תקווה שתעצרו לרגע, תחשבו עוד הפעם ואת המלחמה אמיתית תנהלו מול האויבים שלנו.
    סגור