בחירות 2022

הדר מוכתר מאשימה: יאיר לפיד עצר פעיל כי הפריע לליהיא לישון

בסרטון נוסף שמטרתו לקדם את מפלגתה "צעירים בוערים", הדר מוכתר מאשימה את ראש הממשלה לפיד בכך שעצר לכאורה פעיל ממפלגתה כי הפריע לאשת ראש הממשלה לישון
מערכת ice |  5
הדר מוכתר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
יום הבחירות נמצא במרחק קצר ביותר מאתנו והדר מוכתר, יו"ר מפלגת "צעירים בוערים" לא עוצרת הרכבת. בסרטון חדש שהוציאה היום (ראשון) מוכתר מאשימה את ראש הממשלה יאיר לפיד בכך שעצר פעיל ממפלגתה לאחר שלכאורה הפריעה לאשת ראש הממשלה, ליהיא לפיד, לישון.
 

בסרטון החדש מוכתר מוקלטת על גבי מספר צילומי וידאו בהם היא לכאורה נעצרת או מעוכבת על ידי כוחות המשטרה: "ראש הממשלה יאיר לפיד עצר לנו אתמול פעיל. למה? כי הפרענו לאשתו לישון. אתם קולטים?".
יחד עם זאת, ישר לאחר מכן היא ממשיכה דווקא לנושא קצת פחות קשור לראש הממשלה ואומרת: "אני 72 שעות לא אוכלת, נלחמת על המדינה, המחירים עולים ואני מסיימת בתחנת משטרה". הסרטון סוגר עם הכיתוב: "חסר לנו רק אלפי קולות בודדים". 
אם כן, לא ברור בעת זו האם אכן נעצר אמש פעיל מטעם מפלגתה של מוכתר או שהייתה זו היא שנעצרה היות והיא טוענת שהיא סיימה בתחנת משטרה וזאת בהתאם לכך שמוכתר לא פעם לא בדיוק מדייקת בפרטים שהיא מוסרת ולרוב אינה מגבה את אמרותיה בהוכחות מוחשיות.
כזכור, בשבוע שעבר מוכתר עוררה מספר סערות נוספות אלא שהפעם נדמה כי הציבור לא מתלהב אלא דווקא דואג לשלומה הנפשי. הסערה הגדולה ביותר התעוררה לאחר שמוכתר העלתה סרטון ותמונה בהם היא לבושה בשמלה לבנה שעליה כתם  של מחזור לכאורה וזאת במטרה להציג את בעיית יוקר המחייה. יממה לפני כן עצרה את רכבה באמצע מבול בכבישי איילון והתייבשה על גגו של הרכב.
כמו כן, לטענתה בימים האחרונים היא נמצאת בשביתת רעב עד שראש הממשלה לפיד יכריז על מצב חירום נדל"ני.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עוד מדרובה שזקוקה לטיפול. (ל"ת)
    אנה 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בחורה הזויה
    אמיר 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא ברור למה נותנים במה לבחורה ההזויה הזו. אוי מה קרה לצעירים שלנו שאחת כזאת הופכת להיות אושיית תרבות. שהאויבים שלנו ימתינו אנחנו כבר נחסל את עצמנו בעצמנו
    סגור
  • 3.
    מה הקשר בין בחירות לבין בדיחות
    הדר בדיחי 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדר מוכתר
    סגור
  • 2.
    הייתי שם
    אני 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ונעצר פעיל בכיר מסיבה לא ברורה, הפעיל ״מזרחי״ המשטרה סרבה להסביר מדוע הוא נעצר.
    סגור
  • 1.
    הדר אלף ואלף אלופה מן האלופות
    אחד 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    4 3
    צ׳ בקלפי! הדר בשכון ובנוי!
    סגור