השוק

ברמנילר אנרג'י במהלך פורץ דרך: האם החברה בדרך לכבוש את ישראל?

חברת הקלינטק הישראלית שנחשבת לאחת המובילות בעולם בתחום אגירת אנרגיית חום, זכתה בשני פרסים במסגרת ועידת ישראל לכלכלה. מועדון חברות הקלינטק העולמי בחר בחברה לקבל את פרס סטארט-אפ מצטיין בתחום האנרגיה בעולם
מערכת ice | 
ניר ברנמילר (צילום באדיבות החברה)
ברנמילר אנרג'י, חברת הקלינטק הישראלית שנחשבת לאחת המובילות בעולם בתחום אגירת אנרגיית חום, זכתה אמש (שני) בערב בשני פרסים במסגרת ועידת ישראל לכלכלה ירוקה, על שני פרויקטים פורצי דרך שצפויים לצאת לדרך בקרוב בישראל – האחד עם בית חולים וולפסון והשני עם חברת המשקאות טמפו. 
בחודשים האחרונים, מועדון חברות הקלינטק העולמי בחר בחברה לקבל את פרס סטארט-אפ מצטיין בתחום האנרגיה בעולם, והמגזין הנחשב בעולם, TIME, בחר בפיתוח של החברה כאחת מהמצאות השנה. בשנים האחרונות ברנמילר הודיעה על מספר שיתופי פעולה מעבר לים.
 
לפני כשנתיים מדווחת על חניכת תחנת כוח חדשה, בשיתוף תאגיד האנרגיה הבינלאומי ENEL בטוסקנה. בתחנת הכוח הוקשה מערכת TES, שהיא מערכת חדשנית לאגירת אנרגיה מבית ברנמילר. החברה דיווחה כי חתמה על מזכר הבנות  לשיתוף פעולה עם שתיים מהענקיות בתחום באירופה - חברת Green Enesys וחברת RE Viridi, במסגרתו פתחו מיזמים להפקת מעל 100 אלף טון בשנה של מתנול המופק ממימן ירוק. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה